در ۲۲ بهمن؛

بازدید سرزده رئیس رسانه ملی از استودیوهای پخش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۶:۲۶
کد خبر: ۶۷۶۴۱۱
بازدید سرزده رئیس رسانه ملی از استودیوهای پخش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی
رئیس رسانه ملی با حضور در استودیوهای پخش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی که به‌ صورت زنده راهپیمایی گسترده مردمی در روز 22 بهمن را پوشش می‌دادند از زحمات کارکنان رسانه ملی برای پوشش لحظه‌ به ‌لحظه" نمایش تماشایی مردم ایران"، قدردانی کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این بازدید که به مدت 4 ساعت به طول انجامید دکتر عسکری ابتدا از پخش شبکه‌های رادیویی سلامت، قرآن، فرهنگ، اقتصاد، آوا، پیام، ایران، ورزش، جوان، نما و بخش فنی پخش رادیو بازدید و سپس با حضور در ساختمان پخش جدید، از استودیوهای شبکه های  یک، دو، سه، چهار، پنج، خبر، قرآن، نودال تلویزیون و استودیوی ضبط دیجیتال و در ادامه  از شبکه های شما و خبر و خبرگزاری صداوسیما و پخش اخبار سیما بازدید کرد.

 این بازدید از ساعت 10:30 صبح و با استقبال حمید شاه‌آبادی، معاون صدا در ساختمان 9 دی آغاز شد و دکتر عسکری پس از دیدار با مدیران و عوامل فنی و دست اندرکاران رادیو ، وارد استودیوی شبکه های رادیویی شد.

لبیک مردم ایران به ندای رهبر انقلاب

رئیس رسانه ملی در بازدید از استودیوی شبکه رادیویی جوان برای دقایقی میهمان برنامه زنده این شبکه رادیویی شد و  با بیان اینکه مردم ایران اسلامی، هوشیارانه، زیبا، پرشکوه و پرحجم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کردند گفت: مردم ایران به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و هر چه باشکوه‌تر و باصلابت‌تر در سراسر کشور، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به سوال مجری این برنامه که پرسید "22 بهمن 57 در چنین زمانی کجا بودید "با اشاره به دوران زندانی بودنش در رژیم پهلوی گفت: در شب‌ها و روزهای منتهی به 22 بهمن، درگیری‌ها در حوالی زندان قصر بسیار زیاد بود تا جایی که صدای شلیک گلوله‌ها در اطراف زندان را کاملا می‌شنیدیم. رییس رسانه ملی افزود:با توجه به اینکه ورود اطلاعات به داخل زندان قطع شده بود و عملاً برج‌های دیدبانی هم مختل شده بودند، حوالی ساعت 11 ظهر روز 22 بهمن، با همکاری سایر زندانیان، درب را شکستیم و وارد حیات اصلی زندان قصر شدیم.

دکتر علی عسکری به بازدید شب قبل خود از زندان سابق قصر اشاره و تصریح کرد : در بازدیدی که شب گذشته از محل زندان قصر که این روزها به باغ‌موزه تبدیل شده، داشتم، یاد و خاطره آن روزها، دوباره برایم زنده شد.

رئیس رسانه ملی همچنین با توصیه به جوانان به‌ویژه مخاطبان رادیو جوان به کار و تلاش مضاعف و امیدواری به پیشرفت‌های کشور تصریح کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، 12 نقطه حلبی‌آباد در تهران وجود داشت اما امروز، تهران به یکی از شهرهای پیشرفته  جهان تبدیل شده و در کشور نیز، پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده است اما این کافی نیست و باید با امید و تلاش، آینده بهتری برای ملت ایران رقم بزنیم.

 

بازدید سرزده رئیس رسانه ملی از پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی

دکتر علی عسکری در ادامه بازدید سرزده‌اش از ساختمان پخش جدید، از استودیوهای شبکه یک، دو، سه، چهار، پنج، خبر، قرآن، نودال تلویزیون و استودیوی ضبط دیجیتال بازدید کرد.

رئیس رسانه ملی با حضور در استودیوی شبکه یک، گپ و گفتی صمیمانه با محمدرحمان نظام اسلامی از مجریان با سابقه تلویزیون و مهدی آقا بیگی، دیگر مجری برنامه زنده این شبکه داشت و دست‌آخر، با تمامی عوامل پشت‌صحنه و مدیران ارشد این شبکه، عکس یادگاری گرفت.

دکتر علی عسکری سپس با حضور در استودیوی شبکه دو، با محمدجعفر خسروی و خانم حسینی ، مجریان  ویژه‌برنامه این شبکه دیدار کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های عوامل پشت‌صحنه این شبکه تلویزیونی برای به تصویر کشیدن حضور میلیونی مردم سراسر ایران در راهپیمایی 22 بهمن قرار گرفت.

شبکه چهار سیما، سومین استودیوی تلویزیونی‌ای بود که دکتر علی عسکری به‌صورت سرزده به آنجا رفت و با عوامل آن دیدار کرد.

شبکه چهار نیز با پخش تصاویر زنده از حضور مردم استان‌های کشور در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین پخش مصاحبه‌های مردمی و بسته‌های ویژه خبری، این حماسه ماندگار را به قاب تصویر کشید.

سپس دکتر علی عسکری در استودیوی پخش شبکه پنج سیما حاضر شد و پس از گفت‌وگوی صمیمانه با عوامل فنی این شبکه، وارد استودیوی پخش زنده این شبکه شد و ضمن خسته نباشید به مجریان ویژه برنامه شبکه پنج در سالروز پیروزی انقلاب، خانم ها صبا راد و محبوبه عزیزی با آن ها گفت و گو کرد.

بازدید از استودیوی ضبط دیجیتال که وظیفه تصویربرداری هوایی با هلیکوپتر و هلی شات و تصاویر همه شبکه‌های داخلی و خارجی را بر عهده دارد، از دیگر برنامه‌های دکتر علی عسکری بود.

رئیس رسانه ملی در ادامه، سری هم به نودال تلویزیون زد و از نزدیک در جریان پخش تصاویر مراکز استان‌ها و سایر شهرهای کشور قرار گرفت.

 

قلب مردم دست خداست

 دکتر علی عسکری در ادامه وارد استودیوی شبکه سه سیما شد و ضمن دیدار با احمد اکبر نژاد  مجری ویژه‌برنامه این شبکه به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن گفت: قلب مردم دست خداست و راهپیمایی امسال مردم هم با هدایت الهی  بسیار تماشایی و دیدنی است و انبوه جمعیت در خیابان‌ها حضور دارند.

دیدار از استودیوی 7 معروف به استودیوی شبکه قران، آخرین بازدید دکتر علی عسکری از ساختمان پخش جدید بود و رئیس رسانه ملی از نزدیک در جریان آخرین تلاش‌های عوامل این شبکه برای پوشش زنده مراسم راهپیمایی 22 بهمن قرار گرفت.

بازدید سرزده از شبکه‌های خبر و شما

رئیس رسانه ملی در ادامه با حضور در ساختمان پخش قدیم و استقبال عبدالرضا بوالی، مدیر شبکه خبر، از تحریریه خبرنگاران این شبکه و همچنین استودیوی شماره 2 پخش زنده بازدید کرد و گپ و گفتی کوتاه با المیرا شریفی مقدم و مهدی خسروی، مجریان ویژه‌برنامه شبکه خبر داشت.

دکتر علی عسکری همچنین در جریان دیدار با خبرنگاران شبکه خبر، از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن‌ها برای پوشش هر چه بهتر مراسم راهپیمایی امسال قرار گرفت.

رئیس رسانه ملی همچنین دیداری هم از استودیوهای شبکه‌شما داشت که با همراهی دکتر قاسمی مدیر این شبکه صورت گرفت.

وی  به عوامل و مجریان شبکه شما توصیه کرد که بر روی پوشش خبری راهپیمایی 22 بهمن در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها متمرکز شوند.

 

دیدار صمیمانه با خبرنگاران خبرگزاری صداوسیما و تحریریه پخش خبر یک

دکتر علی عسکری همچنین با حضور در ساختمان شیشه‌ای، با استقبال سید مهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صداوسیما، حسن عابدینی قائم‌مقام خبرگزاری و ابراهیم شکوری مدیرکل اخبار داخلی خبرگزاری صداوسیما در فضایی صمیمانه با خبرنگاران، تدوین گران و عوامل فنی این خبرگزاری گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های آن‌ها قرار گرفت.

دکتر علی عسکری در ادامه از دفتر خبرنگاران شهرستان‌های استان تهران و همچنین واحد تصویربرداران خبرگزاری صداوسیما بازدید کرد و با عوامل تصویربردار که از ساعت 5 صبح در خیابان‌های سطح شهر برای پوشش راهپیمایی 22 بهمن حاضر شده بودند دیدار و گفت‌وگو کرد و دستورهای لازم برای تأمین تجهیزات فنی مورد نیاز آن‌ها را صادر کرد.

بازدید از استودیوی پخش

 خبر شبکه یک سیما  با همراهی شهرام وثوقی راد مدیرکل پخش اخبار سیما آخرین بخش بازدید رییس رسانه ملی بود .

در این بازدید دکتر علی عسکری ابتدا  با محمدرضا حیاتی از مجریان با سابقه خبر تلویزیون، گفتگو کرد که قرار بود تا دقایقی دیگر خبر 14 را اجرا کند .

تلاش برای تغییر گرافیک اخبار شبکه یک ، بازسازی استودیوی شبکه یک و همچنین تأسیس استودیوی جدید پخش خبر از جمله برنامه‌های آتی این شبکه است که رئیس رسانه ملی از نزدیک در جریان آن‌ها قرار گرفت و دستورهای لازم  برای بهبود وضعیت موجود صادر کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز