سعید کمانی در گفت و گو با برنا:

«دختر گمشده» کلید خورد

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۳۰:۰۳
کد خبر: ۶۷۶۷۳۴
«دختر گمشده» کلید خورد
تولید مینی سریال 6 قسمتی «دختر گمشده» به تهیه کنندگی سعید کمانی، محمد معماریان و کارگردانی احمد کاوری از نیمه بهمن ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سعید کمانی تهیه کننده مینی سریال تلویزیونی «دختر گمشده» از زمان آغاز تولید و پخش این سریال خبر داد و به خبرنگار برنا گفت: فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احمد کاوری از نیمه بهمن ماه آغاز شده، تولید این اثر که محصول سیما فیلم است و با مشارکت مؤسسه ناجی هنر تولید می شود تا عید طول می کشد و در اوایل سال آینده پخش می شود.

وی ادامه داد: این مینی سریال در 1 فصل و 6 قسمت ساخته می شود و احتمال دارد و امیدوارم قصه این سریال کشش لازم را داشته باشد و در آینده ادامه پیدا کند.

کمانی بازیگران اصلی و عوامل این سریال را نام برد و گفت: کوروش تهامی،ماهچهره خلیلی، شهرزاد کمال زاده، هدایت هاشمی،‌ هومن حاجی عبداللهی، انوش معظمی به عنوان بازیگران اصلی در این سریال ایفای نقش می کنند و دیگر عوامل این سریال عبارتند از حسین تراب نژاد/ نویسنده، پرهام محمودی/ تصویربردار، تدوینگر/ محسن غضنفری، طراح لباس و صحنه/ شقایق اله وردی، مدیر تولید/ روزبه گیلانی، عکاس/ شایان خوددانی،صدابردار/ کیا نرسی و دستیار تهیه/ مرتضی محلاتی.

 این تهیه کننده درباره مضمون اصلی سریال «دختر گمشده» توضیح داد: این سریال در یک ژانر پلیسی داستان دختری است که به خاطر یکسری مسائل از منزل فرار می کند و در خلال قصه گم می‌شود. پلیس درباره این دختر نوجوان گمانه‌های زیادی از جمله قتل، دزدیدن و ... می‌زند و پرونده او در اختیار سروان اداره آگاهی قصه (کوروش تهامی) در نقش علی و همسرش (ماهچهره خلیلی) در نقش آیه که شخصیت یک مددکار اجتماعی و مشاور نیروی انتظامی را دارد قرار می‌گیرد. آنها به دنبال او هستند و درگیر این پرونده جنجالی می شوند و در این بین اتفاقاتی می افتد ...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز