در نشر ماریا؛

«زنانی که دنیا را تغییر دادند» منتشر شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۴۹:۰۹
کد خبر: ۶۷۸۳۰۶
«زنانی که دنیا را تغییر دادند» منتشر شد
کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند» نوشته کیت پنکرست با ترجمه نلی محجوب منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این کتاب در ۳۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۰هزار تومان در نشر ناریا منتشر شده است.

در این سرگذشت‌نامه ویژه مخاطبان کودک و نوجوان به جین آستین، فریدا کالو، گرترود اِردرِل، کوکو شنل، ماری کوری، مری آنینگ، ماری سیکول، کارآگاه فی‌فی، ساکا گاویا، اِملیا اِرهارت، امیلی پنکرست، رزا پارکس و آنه فرانک پرداخته شده است.

در ابتدای کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند» می‌خوانیم: آن‌ها چطور توانستند به آرزوهای بزرگ و شگفت‌انگیزشان دست پیدا کنند؟!

زنان این کتاب از روز اول قرار نبود آدم‌های خیلی خاصی باشند. آن‌ها فقط با پیروی از قلب، استعداد و رویاهایشان به چیزهای شگفت‌آور و فوق‌العاده دست پیدا کردند. شاید به کسانی که به آن‌ها می‌گفتند نمی‌توانند، گوش ندادند؛ یا شاید جرأت داشتند که متفاوت باشند و یا شاید بعضی از آن‌ها نتوانستند جلو عشق به پیشرفت و آینده مقاومت کنند. یا شاید هم هر سه این موارد!

همچنین در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: زنانی که دنیا را تغییر دادند

کسانی که با پیروی از خواسته‌ قلبی‌شان، هوششان و رویاهایشان به چیزهایی که می‌خواستند رسیدند. با اِملیا اِرهارت در آسمان پرواز کنید، با اِمیلی پنکرست درباره‌ حقوق بیاموزید و با کوکو شنل انقلابی در مُد به راه بیاندازید. این کتاب، با تصاویر زیبا و حقایق شگفت‌انگیز، بهترین کتاب برای معرفی زنانی است که دنیای امروزی ما را شکل دادند. راه آن‌ها را دنبال کنید و برای ماجراجوی‌های خودتان آماده شوید.

 

نظر شما