مرجانه گلچین در گفتگو با برنا عنوان کرد:

یک سفر خارجی تئاتری بعد از سریال «آسمان هوای باران دارد»

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۹:۴۱
کد خبر: ۶۷۸۴۲۱
یک سفر خارجی تئاتری بعد از سریال «آسمان هوای باران دارد»
بعد از این سریال به احتمال زیاد سفری خارج از کشور برای اجرای تئاتر داشته باشم.

مرجانه گلچین بازیگر سریال «دزد و پلیس» و «نفس گرم» در گفتگو با برنا گفت: من در «آسمان هوای باران دارد» نقش کاملا متفاوت و جدی دارم. این سریال یک درام اجتماعی با محوریت خانواده و بسیار تاثیرگذار است.

وی کار با شهرام شاه حسینی را لذت بخش دانست و اضافه کرد: همه دوستان در کار خود حرفه ای هستند و یک تیم قوی داریم. کار با شهرام شاه حسینی هم بسیار لذت بخش است و به نظر من دقت نظری که دارند بسیار حائز اهمیت است. شهرام شاه حسینی تا به مطلوب خود نرسد دست از تلاش برنمی دارد و این تحسین انگیز است.

گلچین در ادامه عنوان کرد: من قبلا کارهای او را دنبال می کردم و دوست داشتم با هم همکاری داشته باشیم و با توجه به اینکه این حس متقابل بود «آسمان هوای باران دارد» شد نتیجه اش که امیدوارم مورد استقبال قرار گیرد. البته سال ها پیش با آقای پوررحمانی، تهیه کننده محترم این کار، کار کرده بودم ولی وجود بازیگرانی که برای اولین بار با آن ها هم بازی شدم لذت این تجربه را دو چندان کرد.

این بازیگر با اشاره به برنامه های بعدی اش اضافه کرد: به احتمال زیاد سفری خارج از کشور برای اجرای تئاتر داشته باشم البته با توجه به پیشنهادهایی که برای سریال و فیلم سینمایی دارم هنوز این تصمیم قطعی نیست ولی احتمال زیاد کار تئاتر را انجام دهم.

وی در پایان یادآور شد: «آسمان هوای باران دارد» که از دوم مهرماه کلید خورده به طور خوشبینانه تا اواخر اسفندماه به پایان می رسد و من تا اتمام کار همراه گروه هستم.

 

«آسمان هوای باران دارد» قصه خانواده ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران شده اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می شوند که دستمایه قصه های این سریال است.

بابک کریمی، علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، فریبا جدیکار، تیما پور رحمانی، زهره نعیمی، فاطمه مرتاضی، رضا امامی، حسین روزمه، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، کتایون علیزاده، مریم سردشتی، نجوا صاحب الزمانی، امیر رضا دلیری و الهام طهموری بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال «آسمان هوای باران دارد» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای در حال تولید است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز