در قالب برنامه به سبک بزرگان؛

مراسم تجلیل از محمود رزاقی برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۶:۳۰:۱۶
کد خبر: ۶۷۸۵۲۸
مراسم تجلیل از محمود رزاقی برگزار می‌شود
فرهنگسرای رازی در قالب ویژه‌برنامه زندگی به سبک بزرگان این‌بار مراسم تجلیل از محمود رزاقی از شاعران اهل بیت(ع) را برگزار می‌کند.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه که با هدف آشنایی شهروندان با مفاخر و اندیشمندان شهر برگزار می شود محمود رزاقی مولف و شاعر اهل بیت (ع) که بیش از هشتاد هزار بیت شعر سروده است معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرد.

محمود رزاقی ضمن تسلط بر ادبیات فارسی بر ادبیات عرب نیز مسلط و تاکنون ۱۷ اثر مذهبی را به نظم در آورده است که شامل کتب منظوم، نهج البلاغه، نهج الفصاحه، خطبه فدکیه، حدیث کساء، دعای سحر، صحیفه سجادیه، رساله حقوق امام سجاد(ع)، مناجات امیرالمومنین (ع)، وصیت نامه مولا امیرالمومنین(ع) به امام حسن مجتبی، زیارت عاشورا، زیارت وارث، دعای ندبه، دعای توسل، دعای جوشن کبیر، دعای عرفه، دعای جوشن صغیر، دعای ابو حمزه ثمالی، دعای افتتاح و فرمان حکومتی حضرت امیر به مالک اشتر بخشی از آثار ایشان است.

ضمنا مراسم رو نمایی از کتاب شرحه شرحه اشک با مویه های حضرت زهرا (ع) از تالیفات این شاعر نیز در حاشیه این مراسم برگزار می‌شود.

علاقه مندان می توانند برای حضور در برنامه در زمان یاد شده از ساعت۱۶ به آدرس میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی فرهنگسرای رازی  مراجعه کنند.

 

نظر شما