بر اساس آئین نامه؛

چه کسانی مشمول عضویت تشویقی انجمن سواد رسانه‌ای می‌شوند؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۶۷۸۹۱۱
چه کسانی مشمول عضویت تشویقی انجمن سواد رسانه‌ای می‌شوند؟
بر اساس تبصره ۳ ماده ۴ آئین نامه عضویت در انجمن سواد رسانه‌ای ایران، افراد و گروه‌هایی به مدت ۱ سال به صورت تشویقی به عضویت انجمن سواد رسانه ای ایران درخواهند آمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بر اساس تبصره ۳ ماده ۴ آئین نامه عضویت در انجمن سواد رسانه ای ایران، افراد و گروههای زیر به مدت  ۱سال به صورت تشویقی به عضویت انجمن سواد رسانه ای ایران درخواهند آمد و پس از گذشت  ۱ سال در صورت تأیید مجدد آیین نامه عضویت توسط هیئت مدیره انتخابی از سوی مجمع عمومی، عضویت تشویقی ایشان به مدت  ۱ سال دیگر در انجمن تمدید خواهد شد و این روند در صورت تأیید مجدد هیئت مدیره میتواند تداوم داشته باشد:

1- اشخاصی که در جشنواره ها و همایش های مرتبط با سواد رسانه ای و اطلاعاتی حائز رتبه شوند؛ در صورت ارائه گواهینامه معتبر به صورت تشویقی به عضویت انجمن درخواهند آمد.

2- اشخاصی که دارای حداقل  ۳ مقاله علمی پژوهشی در حوزه سواد رسانه ای و اطلاعاتی باشند؛

با ارائه اصل مقاله چاپ شده در مجلات علمی پژوهشی به صورت تشویقی به عضویت انجمن درخواهند آمد.

3- اشخاصی که دارای حداقل  ۵ سال سابقه تدریس در حوزه سواد رسانه ای و اطلاعاتی باشند؛

با ارائه گواهینامه معتبر به صورت تشویقی به عضویت انجمن درخواهند آمد.

4- روزنامه نگاران، تهیه کنندگان، هنرمندان و سایر فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای که حداقل دارای  ۲۰ مقاله ژورنالیستی یا  ۱۰ برنامه هنری در حوزه سواد رسانه ای و اطلاعاتی باشند؛ به صورت تشویقی به عضویت انجمن درخواهند آمد.

5- اشخاصی که در دوره های آموزشی انجمن سواد رسانه ای ایران به شکل دوره ای شرکت کنند؛ به صورت تشویقی به عضویت انجمن سواد رسانه ای ایران درخواهند آمد.

6- سایر اشخاصی که معتقدند حائز شرایط ویژه ای هستند؛ می‌توانند درخواست خود را برای بهره مندی از عضویت های تشویقی به انجمن ارائه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز