۲۹ بهمن؛

صدا و سیما در صحن امامزاده صالح(ع) استودیو زد

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۰۷:۱۴
کد خبر: ۶۷۹۱۱۱
صدا و سیما در صحن امامزاده صالح(ع) استودیو زد
استودیوی تلویزیونی امامزاده صالح‌ بن موسی‌ الکاظم (ع) ۲۹ بهمن‌ ماه با حضور برخی از معاونان توسعه فنی سازمان صداوسیما و استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ صبح امروز، یکشنبه استودیوی تلویزیونی امامزاده صالح در بخشی از صحن این امامزاده با حضور رضا علیدادی (معاون توسعه فنی و فناوری صداوسیما)، مقیمی (استاندار تهران) و حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی (تولیت آستان مقدس امامزاده صالح‌بن موسی‌الکاظم) افتتاح شد.

مراسم افتتاح رسمی این استودیوی تلویزیونی همزمان از شبکه‌های قرآن و پنج سیما به صورت مستقیم پخش شد و معاون توسعه فنی صداوسیما و استاندار تهران خطاب به مخاطبان این برنامه زنده به بیان سخنانی در این زمینه پرداختند.

تجهیزاتی که در این استودیو در نظر گرفته شده، قابلیت پوشش تصویری پرتال و همزمان امکان ارسال صدا و تصویر در تمام نقاط مختلف صحن را دارد. همچنین ارتباط این استودیو با شبکه‌های مختلف تلویزیونی از طریق دو خط فیبر نوری و همچنین ارتباط زمینی امکان‌پذیر است.

به گفته علی‌دادی استودیوی تلویزیونی امامزاده صالح امکان ضبط تصاویر با کیفیت HD و SD را دارد و در صورت تمایل شبکه‌ها می‌تواند تصاویر ضبطی و زنده در اختیار آن‌ها قرار بدهد.

57641485

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز