فردا روی آنتن می رود؛

پخش «جاده تباهی» در آی‌فیلم

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۳:۲۵
کد خبر: ۶۷۹۴۲۱
پخش «جاده تباهی» در آی‌فیلم
مجموعه تلویزیونی «جاده تباهی» از فردا به روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال تلویزیونی «جاده تباهی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین حقانی، جایگزین مجموعه «خط سوم» می‌شود.

این مجموعه اپیزودیک با موضوع اعتیاد، در هر یک از ۴ اپیزود خود، قصه‌ای جداگانه را روایت می‌کند که افراد به ‌نوعی در قصه‌های هم تأثیرگذارند.

در اپیزود نخست، زهره به‌سبب ناتوانی در بچه‌دار شدن، روابط سردی با شوهرش پیدا کرده و فکر می‌کند جمال می‌خواهد مجدداً ازدواج کند. مهدی رکنی، افسانه اکبری، حسین محمدزاده، اعظم دلداده و سعید برج‌علی بازیگران این قسمت‌اند.

اپیزود دوم داستان الهه است که به‌تازگی در دفتر جمال استخدام شده و به‌علت سوءظن زهره نسبت به او و جمال از کار اخراج می‌شود. بازیگران این قسمت عطاءالله منتظری، مهری آل آقا، مهناز رودساز و حمیدرضا عطارد هستند.

اپیزود سوم درباره حامد است که با پدرش شرط می‌کند در قبال گرفتن دیپلمش، کمک پدر برای سفرش به خارج از کشور را داشته باشد و حامد مجبور می‌شود ... 

احمد علامه دهر، عصمت رضاپور، نیما سیاری، فاطمه حسینی و... در این اپیزود ایفای نقش کرده‌اند.

چهارمین اپیزود که علی فرحناک، نرگس رضایی، عباس صفا و... حضور دارند، قصه جاوید معلم حق‌التدریسی به تصویر کشیده می‌شود که برای توان بیشتر کار کردن، به شیشه روی می‌آورد و ...

مجموعه تلویزیونی «جاده تباهی» از سه شنبه(اول اسفند)، هرروز ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود و تکرار آن  بامداد و ۸ صبح خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز