عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

فیلم به وقت شام نماد فداکاری رزمندگان جبهه مقاومت است

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۸:۴۶
کد خبر: ۶۷۹۶۶۹
فیلم به وقت شام نماد فداکاری رزمندگان جبهه مقاومت است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فیلم به وقت شام یکی از هزاران سوژه و نماد از فداکاری رزمندگان جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی است.
به گزارش گروه فرهنگ  و هنر خبرگزاری برنا؛ عباس گودرزی در خصوص فیلم به وقت شام، اظهار کرد: با دیدن به وقت شام به خوبی امنیت و آرامش در کشور را می‌توان با عمق جان لمس کرد و امنیت امروز کشور حاصل رنج و فداکاری رزمندگان و شهدای مدافع حرم و خانواده‌های بزرگوار آنان است.

 

وی خاطرنشان کرد: به وقت شام به زیبایی نبرد میان اسلام ناب و جبهه جهانی انقلاب اسلامی به رهبری ایران و اسلام آمریکایی به رهبری آمریکا و صهیونیسم جهانی را به تصویر کشید و با پرداختی هنرمندانه و جذاب هدف اصلی استکبار جهانی که سلطه و چپاول و هتک نوامیس ملت‌های دیگر است را افشا کرد که از این جهت به نظر بنده فیلم به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کرد.

 

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: این فیلم یکی از هزاران سوژه و نماد از فداکاری رزمندگان جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی است که جز نابودی و آوارگی مردم غرب آسیا هدفی ندارند و در عمل این اهداف را در افغانستان، عراق، سوریه، لیبی و... پیاده کردند و تنها جمهوری اسلامی بود که مانع پیشرفت دشمنان و تجزیه منطقه غرب آسیا و فجایع بعدی شد.

 

گودرزی اضافه کرد: حاتمی‌کیا قطعا با فیلم فاخر به ‌وقت‌ شام جبهه جدیدی در عرصه سینما و آثار جنگی گشود و می‌بایست این مسیر توسط نسل جوان انقلابی، توانمند و متخصص در سینما پیگیری شود و به حواشی و سنگ‌اندازی در مسیر توجه نکرده و اهداف عالی سینمای انقلاب را دنبال کنند.

 

وی اضافه کرد: همچنین باید مسئولان مرتبط با حوزه سینما از جمله وزارت ارشاد و به‌ویژه صداوسیما از آثار انقلابی و فیلم‌های فاخری چون به ‌وقت ‌شام حمایت ویژه داشته باشند و از شیطنت و کم‌لطفی در حق این آثار با ارزش پرهیز کنند چراکه نهادها و مناصب حکومتی به برکت مجاهدت و خون شهدا و رزمندگان پایدار هستند و از این جهت باید مسئولان تمام امکانات و حمایت خود را پشتوانه آن آثار و سازندگان این محصولات قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز