سیروس میمنت در گفت وگو با برنا در مورد نقش خود در سریال کوله پشتی:

یک کرمانشاهی متعصب!

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۴:۵۵
کد خبر: ۶۸۰۱۷۹
یک کرمانشاهی متعصب!
سیروس میمنت بازیگر سریال "کوله پشتی" در مورد نقش خود در این سریال گفت: نقش من در سریال یک شخصیت کرمانشاهی است. این کاراکتر که "آقای سلیمانی" نام دارد، شخصیتی متعصب است که خیلی این تعصب را نمی تواند در مورد خانواده خود اعمال کند و این پارادوکس لحظات جذابی را در طول سریال بوجود می آورد.

سیروس میمنت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا با ابراز نگرانی از اینکه تا زمان پخش این سریال فاصله کمی باقی مانده است گفت: امکان دارد تصویربرداری در این فاصله کوتاه، در بازخورد نقش و کاراکتر در دید مخاطب تأثیر منفی داشته باشد. همچنین حساسیت بالای پیام صابری کارگردان این سریال و وسواسی که در گرفتن سکانس ها دارد می تواند نمود بیشتری داشته باشد.

میمنت ادامه داد: با توجه به اینکه سریال «کوله پشتی» پیش تولید خوبی داشته است و بازیگران خوبی را برای نقش ها انتخاب کرده اند، اگر تمامی موارد طبق برنامه پیش برود این سریال می تواند بازخورد خوبی از مخاطب دریافت کند. همچنین از اینکه با آقای حمید نژاد همکاری دارم خوشحال هستم.

 این بازیگر  پرداختن این سریال به اصل و اصول خانواده و تأکید فیلمنامه و کارگردان به نشان دادن فضای همدلی خانواده را جذاب توصیف کرد و پرداختن به موضوع خانواده را برای این روزهای جامعه ضروری دانست.

وی درباره نقش خود در سریال دیگری با نام «بانوی عمارت» خبر داد و توضیح داد: این سریال به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد این روزها در کاشان در حال تصویربرداری است و به زودی به تهران و شهرک سینمایی خواهد آمد. بعد از آن در قزوین ادامه خواهد داشت. من هم به تازگی در کاشان از گروه جدا شده و به تهران آمده ام.

میمنت در مورد نقش خود در این سریال عنوان کرد:  نقش من در این سریال شازده ای به نام وصی الممالک است که در طول قصه درگیری هایی بر سر ازدواج فرزندش با شازده ای دیگر دارد که اتفاقات جالبی را رقم خواهد زد.

این سریال اثری تاریخی و عاشقانه است که مربوط به دوره ناصرالدین شاه قاجار است و احتمالا تصویربرداری آن تا خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز