با اجرای امیرحسین مدرس؛

«مهمانخانه» با معاون کتابخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران روی آنتن می رود

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۱:۰۷
کد خبر: ۶۸۰۲۲۳
«مهمانخانه» با معاون کتابخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران روی آنتن می رود
دکتر غلامرضا امیرخانی معاون کتابخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران میهمان امروز «مهمانخانه» می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجله ظهر گاهی شبکه چهار سیما ساعت 14:30 امروز  (2 اسفندماه) به مناسبت هفته بزرگداشت هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی میزبان دکتر غلامرضا امیرخانی معاون کتابخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و دکتر مظفر پاسدار شیرازی دبیر و سخنگوی ویژه برنامه‌های هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران می شود.

هفته بزرگداشت هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران از پنجم لغایت یازدهم اسفندماه برگزار خواهد شد. در این برنامه‌ها از مجموعه نسخ خطی تازه خریداری شده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، تمبر یادبود این مراسم و مجموعه کتاب‌های تازه منتشر شده به مناسبت هشتادمین سال تأسیس کتابخانه رونمایی خواهد شد.

در بخش دیگری از برنامه امروز امیرحسین مدرس مجری برنامه میزبان محمد فروغی رئیس جشنواره نورنگارو امید محمدنژاد عکاس و مجری اختتامیه جشنواره نورنگار می شود و با آنها در خصوص  اختتامیه جشنواره نورنگار گفتگو می کند.

برنامه «مهمانخانه» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا ضرغامی به یاد روزگار گذشته و براساس سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، تلاش می کند به خانواده‌های ایرانی برای هنرمندانه زندگی کردن اطلاعات بدهد. این برنامه شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه چهار به صورت زنده پخش می‌شود.

نظر شما