بزودی آماده نمایش می شود؛

جدیدترین خبر از فیلمی با بازی شهاب حسینی

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۰:۰۷
کد خبر: ۶۸۲۳۷۹
جدیدترین خبر از فیلمی با بازی شهاب حسینی
با پایان ساخت موسیقی فیلم سینمایی «نبات» توسط ناصر چشم آذر، نخستین فیلم بلند سینمایی پگاه ارضی بزودی آماده نمایش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ناصر چشم‌آذر درباره ویژگی موسیقی فیلم سینمایی «نبات» گفت: زمانی که فیلمنامه به دست من رسید به شدت از فضا و حال و هوای حاکم بین شخصیت‌های آن لذت بردم و تصمیم گرفتم برای هرکدام از شخصیت‌ها باتوجه به نوع درام و قصه فیلم، یک موسیقی خاص طراحی کنم.

وی افزود: با توجه به حال و هوای فیلم سعی کردم حس و حال حاکم در فیلمنامه و شخصیت‌ها به خوبی منتقل شود که در مجموع مدت زمان موسیقی فیلم چیزی در حدود 20 دقیقه است و بیش از 22 ترک برای فیلم سینک شده است.

براساس این گزارش، «نبات» نخستین اثر بلند سینمایی پگاه ارضی محسوب می‌شود که یک ملودارم خانوادگی با مضمونی اجتماعی است و برای حضور در سی‌وششمین جشنواره جهانی فجر ارائه شود.

«نبات» در مدت زمان 35 جلسه در لوکیشن‌های مختلفی در تهران و لواسان فیلمبرداری شده است.

شهاب حسینی،نازنین فراهانی و ستایش محمودی(بازیگر نوجوان) بازیگران اصلی فیلم سینمایی «نبات» هستند و معصومه رحمتی و تینا اسدی از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم مقابل دوربین اشکان اشکانی قرار گرفتند.

لیست عوامل فیلم سینمایی «نبات» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پگاه ارضی، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی،موسیقی:ناصر چشم‌آذر، طراح صحنه و لباس: امیر حسین حداد، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، صدابردار:حسین بشاش، تدوین:بهرام دهقانی-محمد نجاریان، صداگذار: آرش قاسمی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، عکاس: نوید ارضی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری، مدیر تبلیغات و اطلاع‌رسانی: احسان هوشیارگر، مجری طرح و مدیر تولید: ابراهیم زاهدی‌فر، تهیه کننده: هوشنگ نورالهی، سرمایه‌گذار: حسن غلامی.

57645447

نظر شما