پخش می شود؛

پوشش ویژه هیسپان تی وی از انتخابات ریاست جمهوری

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۸۴۲۵۸
پوشش ویژه هیسپان تی وی از انتخابات ریاست جمهوری
انتخابات ریاست جمهوری در سال 2018 در چندین کشور آمریکای لاتین برگزار خواهد شد و شبکه هیسپان تی وی قرار است به بهانه این رویداد در قالب ویژه برنامه ای، به پوشش رسانه ای آن بپردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در سال 2018 در تعدادی از کشورهای آمریکای لاتین قرار است انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و شبکه هیسپان تی وی  پوشش ویژه رسانه ای از برگزاری این انتخابات خواهد داشت.

ونزوئلا، پاراگوئه، کلمبیا، کوبا، مکزیک، برزیل از جمله کشورهای آمریکای لاتین هستند که در سال 2018 برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کشور خود را در پیش رو دارند و در این میان شبکه هیسپان تی وی به عنوان منبعی موثق، خبری و نام آشنا در میان این کشورها، با ویژه برنامه ای از الخاندرو کرک قصد پوشش خبری این رویداد مهم را دارد.

الخاندرو کرک، خبرنگار و تهیه کننده هیسپان تی وی  این برنامه را در قالب  مستند گزارشی، با مصاحبه و نظرخواهی در میان مردم و گفتار متن تهیه می کند.

شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، در سال های فعالیت خود توانسته با تهیه و انتشار اخبار موثق و. رویکرد واقع گرایانه از جایگاه خوبی در میان مردم و کشورهای اسپانیایی زبان دنیا برخوردار شود و در. مقاطع مهمی نظیر انتخابات گوناگون در این کشورها از جمله منابع خبری مهم و مورد ارجاع بسیاری از رسانه ها و شخصیت های مختلف سیاسی و ... است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز