فیلم جدید مریم دوستی قصه ای زنانه دارد؛

آغاز پیش تولید «آسیه در زمستان» از اوایل سال آینده

۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۵:۴۴
کد خبر: ۶۸۴۴۵۹
آغاز پیش تولید «آسیه در زمستان» از اوایل سال آینده
پیش تولید فیلم سینمایی «آسیه در زمستان» اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «آسیه در زمستان» عنوان دومین فیلم بلند مریم دوستی در مقام کارگردان است که هم اکنون در مرحله بازنویسی فیلمنامه قرار دارد و با آغاز سال نو وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.

فیلمبرداری این فیلم در تهران و اطراف شهر انجام می شود و تاکنون برخی از لوکیشن ها نیز انتخاب شده است. به گفته دوستی، با توجه به نیاز فیلمنامه بخش عمده فیلمبرداری قرار است در بافت قدیمی تهران انجام شود.

«آسیه در زمستان» مضمونی اجتماعی و عاشقانه دارد و با قصه ای کاملاً زنانه داستان زندگی زنی سنتی را روایت می کند که از دل اجتماع امروز بیرون می آید و در ادامه نیز با اتفاقات گسترده ای مواجه می شود.

فیلم جدید این کارگردان یک اثر پر بازیگر است و اکثر بازیگران آن از میان بازیگران مطرح زن انتخاب خواهند شد.

مریم دوستی زمستان ۹۵ فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» را با مضمون دفاع مقدس و با بازی بازیگرانی چون نادر فلاح، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، حسن نجاریان، رهام تدریسی، حدیثه تهرانی، مجتبی پیرزاده، صحرا اسداللهی، حسین باشه آهنگر و علی دهکردی و افشین هاشمی در تهران مقابل دوربین برد. این فیلم در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر به نمایش درآمد و اواخر شهریور امسال نیز به صورت کاملاً محدود در چند سینمای تهران و شهرستان ها اکران شد.

 

نظر شما