عبدالعلی علی‌عسکری:

صدا و سیما رویکرد مخاطب‌محور خواهد داشت

۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۸۶۵۶۵
صدا و سیما رویکرد مخاطب‌محور خواهد داشت
رئیس سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران درباره رویکرد رسانه ملی، سریال‌هایی که در حال ساخت هستند و بودجه سازمان سخن گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ عبدالعلی علی‌عسکری رویکرد صدا وسیما در سال آینده را مخاطب‌محوری اعلام کرد. پیش‌تر حسین‌خانی، تهیه کننده برنامه «جادوی صدا» در چهارمین جشنواره تولیدات تلویزیونی گفته بود: تلویزیون یک رسانه مخاطب‌محور و رسالت‌مدار است. معتقدم برای تولید برنامه در تلویزیون جذابیت اولویت اول است و رسالت‌محوری در مرحله دوم قرار دارد؛ یا این که این 2 محور باید حداقل دوشادوش هم جلو بروند.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به سریال‌هایی که در دست تولید هستند، اظهار کرد: زمینه ساخت سریال‌های بزرگی مانند سلمان و حضرت موسی (ع) سال‌ها فراهم نشده بود اما زمینه ساخت آنها را فراهم کردیم.

علی‌عسکری در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌های ترکیبی با ساختار جدید خواهیم داشت، بیان کرد: برخی برنامه‌های طنز و ترکیبی را در عید بر روی آنتن تلویزیون خواهیم دید.

رئیس سازمان صدا و سیما به بودجه این سازمان اشاره کرد و گفت: بودجه ما هنوز به جایی که باید برسد، نرسیده است اما باید سعی کنیم و چاره‌ای جز این نداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز