تصمیم عجیب و غریب مدیران شبکه نسیم؛

کتایون ریاحی، برنامه «دورهمی»، شاید وقتی دیگر

۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۸۶۵۷۵
کتایون ریاحی، برنامه «دورهمی»، شاید وقتی دیگر
پژمان بازغی و همسرش جایگزین کتایون ریاحی و حامد همایون در برنامه «دورهمی» امشب (18 اسفند ماه) شدند.

امیر عباس اشرف روابط عمومی شبکه نسیم درباره مهمان امشب برنامه «دورهمی» در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون امشب روی آنتن شبکه نسیم نمی رود و پژمان بازغی و همسرش امشب مهمان مهران مدیری در برنامه «دورهمی» خواهند بود.

در حالی که گفته می شد همزمان با برگزاری جشنواره جام جم برنامه «دورهمی» میزبان کتایون ریاحی و حامد همایون خواهد بود این برنامه بدون اعلام قبلی به شکل عجیب و غریبی روی آنتن نرفت و برنامه تکراری با حضور پژمان جمشیدی پخش شد.

ابتدا این تصور به وجود آمد که سازندگان برنامه و البته مدیران شبکه نسیم، هدفمند به دنبال این بودند که این برنامه همزمان با پخش مستقیم اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم مخاطبانش را از دست ندهد اما به سرعت مطلع شدیم که پوشش کتایون ریاحی عامل عدم پخش برنامۀ «دورهمی» در شب گذشته شد.

با اعتراض کتایون ریاحی به نحوه پوشش و اینکه در شرایط خاص و به سختی خودش را به این برنامه رسانده شنیده شد قرار است این برنامه امشب روی آنتن برود اما امیر عباس اشرف روابط عمومی شبکه نسیم با تکذیب این خبر گفت این برنامه با تصحیح ایرادات و حل مشکلات فنی به زودی روی آنتن خوهد رفت.

طبق شنیده ها برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون پس از آماده سازی، در تاریخ شنبه ۲۶ اسفندماه پخش خواهد شد.

گفتنی است فصل سوم برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه از ساعت 23 در شبکه نسیم پخش می شود و باز پخش اول آن روز بعد ساعت 7 صبح، باز پخش دوم آن ساعت 11 صبح و باز پخش سوم آن ساعت 17:00 بعد از ظهر می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز