توسط عذرا فراهانی؛

اسناد و پرونده‌های مطبوعاتی ایران منتشر شد

۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۴:۱۹
کد خبر: ۶۸۶۶۹۸
اسناد و پرونده‌های مطبوعاتی ایران منتشر شد
اسناد و پرونده‌های مطبوعاتی ایران دهه ۸۰ در ۴ جلد و ۳۹۵۲ صفحه توسط عذرا فراهانی منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دوره اول (سه جلدی) مربوط به محاکمات دهه 70 بود که توسط عذرا فراهانی عضو هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه و مدیر مسئول ماهنامه دنیای قلم منتشر شد.

حسین انتظامی درباره انتشار کتاب «اسناد و پرونده‌های مطبوعاتی ایران در دهه 80» اظهار کرده است: دوره اول سه جلدی مربوط به محاکمات دهه 70 بود که چند سال پیش توسط عذرا فراهانی منتشر شد. کسانی که کار اسنادی انجام می‌دهند اهمیت این کار سترگ را می‌دانند و همچنین به سختی‌های این مسیر آشنایند تا کتاب مرجع تولد یابد و ذی نفعان به سهولت به کار گیرند.

او همچنین درباره‌ی این کتاب مطرح کرده است: طیف گسترده‌ مخاطب و مصرف‌کننده این مجموعه‌اند. قضات و وکلا تا به رویه‌های حقوقی دست یابند. استادان و دانشجویان ارتباطات و حقوق ارتباطات تا به زوایای پنهان قوانین مطبوعاتی وقوف یابند و امکان ارزیابی و نقد اصلاح اسناد بالادستی را فراهم آورند. مدیران رسانه‌ها به ویژه سردبیران، تا ضمن ایفای مسئولیت خود از حدود قانونی، حرفه‌ای و اخلاقی تجاوز نکنند و رده پای مجرمانه نگذارند. به علاوه پژوهشگران و علاقه‌مندان تاریخ زیرا تاریخ هر ملت تاریخ رسانه آن است. همان گروه فوق‌الذکر در گروه جامعه‌شناسی زیرا چنین مجموعه‌هایی داده‌کاوی مناسب برای تحلیل وضعیت اجتماعی کشور است. سیاست‌گذاران کشور تا چاره‌اندیشی کنند و بالاخره روزنامه‌نگاران که همواره مظلومانه به دنبال استیفای حقوق مردم‌ هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز