طی جلسه ای؛

خرید بیش از ۷ میلیارد ریال کتاب تصویب شد

۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۳:۲۰
کد خبر: ۶۸۶۹۶۰
خرید بیش از ۷ میلیارد ریال کتاب تصویب شد
هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه ۵۸۶، خرید ۷ میلیارد و ۲۷۴ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال کتاب را تصویب کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در جلسه ۵۸۶ هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  خرید  ۲۳۶ عنوان کتاب در ۳۳ هزار و ۹۰۰ نسخه به مبلغ کل ۷ میلیارد و ۲۷۴ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال به تصویب رسید.

 عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب به نشانیhttp://mof.farhang.gov.ir /fa/home/book   بارگذاری شده است. ناشران تا سه ماه بعد از اعلام کتاب‌ها در سایت مهلت‌ دارند تا به‌ انبار  و تحویل‌ کتاب و مدارک لازم مراجعه کنند.

 ناشران بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب درجاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید) ، مراجعه  و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار،  به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه  مراجعه و  مدارک  لازم  را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند.

 ناشرانی که بخشی از مصوبات‌شان جزو انتخاب‌های کانون فرهنگی مساجد است نیز  قبل از مراجعه به انبار عمومی،به انبار مرکزی ستاد اقامه نماز در جاده مخصوص کرج، تهرانسر، بلوار گلها، مجتمع سازمان نهضت سواد آموزی، مراجعه کنند.

ناشران می‌توانند برای کسب اطلاعات با این شماره‌ها ٣٨٥١٣٠٤٩، ٣٨٥١٢٨٥٠ و ٣٨٥١٢٩٩٤ تماس بگیرند.                                          

 

نظر شما