هر شب ساعت ۲۰ از شبکه دو سیما؛

کلاه قرمزی باز هم نوروزی شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۰:۳۱
کد خبر: ۶۸۷۴۲۵
کلاه قرمزی باز هم نوروزی شد
در نشست مدیران سازمان صدا و سیما ویژه برنامه های نوروز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مدیر شبکه محمد رضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما در نشست مدیران صدا و سیما اعلام کرد: سری جدید برنامه «کلاه قرمزی» در ایام نوروز از 1 تا 17 فروردین هر شب ساعت 20 پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت در شبکه دو پرداختن به محوریت خانواده بود و چند برنامه جدید مطرح شد و برنامه های مختلفی روی آنتن این شبکه رفت.

جلوه افزود: در نوروز ۹۷ ویژه برنامه تحویل سال روز ۲۹ اسفند با اجرای محمد سلوکی و ژیلا صادقی با محوریت امام نقی (ع) روی آنتن می رود که به همین مناسبت «مسافر ری» در ۴ قسمت پخش می شود.

وی اضافه کرد: در ایام نوروز ساعت ۸:۳۰ صبح برنامه نوجوانانه، عمو قناد، گله به گله، بهترین شو و ... هم پخش می شود.

مدیر شبکه دو در ادامه اضافه کرد: سریال نمایشی طنز، «تعطیلات رویایی» در ایام عید ساعت ۲۱:۳۰، فیلم های خارجی ساعت ۱۷ و ۲ فیلم ایرانی با نام «نفس» و «ویلایی ها» نیز پخش می شود. علاوه بر راهیان نور، یک برنامه خاص به نام «از آسمان» ویژه مدافعان حرم روی آنتن می رود. همچنین ویژه برنامه های نوروزی تقدیم مخاطبان می شود.

وی در پایان گفت: یک برنامه ترکیبی نمایشی طنز با نام «خوش و بش» که از آغازین روزهای سال پخش می شود و محمد مسلمی یکی از شخصیت های جدید آن است. همچنین در حال آماده سازی جدید محله «گل و بلبل» هستیم و سری جدید برنامه «جیوه گی» و سریال «مرد» با محوریت یک معلم مرد پخش می شود.

نظر شما