در آستانه آغاز سال ۹۷؛

سالنامه نوروزی ایران با عنوان «گام دوم امید» منتشر شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۵:۵۰
کد خبر: ۶۸۸۶۳۶
سالنامه نوروزی ایران با عنوان «گام دوم امید» منتشر شد
سالنامه نوروزی روزنامه‌ ایران همراه با دیدگاه‌ها و گفتارهایی از هنرمندان و سیاسیون منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ روزنامه ایران سالنامه خود را با تصویری از رئیس‌جمهور بر روی جلد صفحه با تیتر «گام دوم امید» به انتشار رساند و به مروری بر بیانات رهبر معظم انقلاب و نگاهی گذرا به سخنان رئیس‌جمهور در سال ۹۶ در بخش سیاسی پرداخته است.

ناگفته‌های وزیر کشور از اعتراضات دی‌ ماه، تحلیل علی یونسی از ریشه‌های واگرایی سیاسی و اختلافات جبهه انقلاب، مروری بر مهم‌ترین رویدادهای مجلس در سال۹۶ و سیاست‌مدارانی که در سال ۹۶ فوت کردند از دیگر عناوین بخش سیاسی این سالنامه است.

روزنامه ایران در صفحات اقتصادی این سالنامه گفتگوهایی با وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی، مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن، مدیرعامل شرکت ملی گاز، فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی، محسن صفایی فراهانی، علی اصغر سعیدی و حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی صورت داده است.

در قسمت اجتماعی مطالبی با عنوان «با پولی کردن شهر مخالفم» و «اشتغال با پول پاشی ایجاد نمی‌شود» که گفتگو با محسن هاشمی و علی ربیعی است دیده می‌شود. همچنین گفتگوهایی با شهیندخت ملاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امورحقوق شهروندی و معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده صورت گرفته است.

معرفی ۱۰ فیلم برتر جهان و یاد کردن از گذشتگان فرهنگ و هنر ایران سال ۹۶ نیز در این سالنامه به چشم می‌خورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز