پروژه جدید کارگردان «رسوایی»وارد مرحله پیش تولید شد؛

آغاز فیلمبرداری «زندانی ها»ی ده نمکی بعد از تعطیلات نوروز ۹۷

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۵:۱۸
کد خبر: ۶۸۸۸۰۵
آغاز فیلمبرداری «زندانی ها»ی ده نمکی بعد از تعطیلات نوروز ۹۷
فیلم سینمایی «زندانی ها» در مرحله پیش تولید قرار دارد.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پیش تولید جدیدترین فیلم سینمایی مسعود ده نمکی با نام «زندانی ها» با دریافت پروانه ساخت به تازگی در سکوت خبری آغاز شده و گروه این روزها مشغول انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند. براساس برنامه ریزی ها تولید این فیلم پس از تعطیلات نوروز ۹۷ در تهران آغاز می شود.

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته قرار است فیلمبرداری به طور کامل در تهران انجام شود و تاکنون برخی از لوکیشن های فیلم نیز انتخاب شده است.

«زندانی ها» نوشته مسعود ده نمکی یک طنز اجتماعی است و داستان آن در زمان حال می گذرد.

براساس شنیده ها «زندانی ها» یک فیلم پر بازیگر است و گروه بازیگران آن نسبت به ساخته های پیشین ده نمکی متفاوت خواهد بود. گویا این کارگردان برای فیلم جدید خود به سراغ بازیگرانی جدید رفته که پیش از این با آنان همکاری نداشته است.

از میان عوامل پشت دوربین این پروژه سینمایی نیز تاکنون حضور فرشاد گل سفیدی به عنوان مدیر فیلمبرداری، شهرام خلج طراح گریم، حسن روح پرور طراح صحنه و لباس و علیرضا نجف زاده مجری طرح قطعی شده است.

ده نمکی خود تهیه کنندگی «زندانی ها» را برعهده گرفته است.

این فیلم قرار است پس از اتمام فیلمبرداری و مراحل فنی برای اکران عمومی آماده شود. «زندانی ها» گویا قرار نیست منتظر بماند تا در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر شرکت کند.

آخرین ساخته سینمایی ده نمکی فیلم «رسوایی ۲» است که در سال ۹۴ با بازی اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، سحر قریشی، مهران رجبی، رامین راستاد و… در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درآمد.

«معراجی ها»، «رسوایی» و سه گانه «اخراجی ها» دیگر فیلم های سینمایی این کارگردان هستند.

ده نمکی قرار بود پیش از این فیلم سینمایی «طیب» را با محوریت داستان زندگی طیب حاج رضایی (حر انقلاب) بسازد، که ساخت آن به دلیل از دست رفتن فصل فیلمبرداری به زمانی دیگر موکول شده است.

 

 

نظر شما