در اینستاگرام؛

آذری جهرمی: انیمیشن «فیلشاه» محتوایی فاخر و با کیفیت دارد

۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۲:۲۵
کد خبر: ۶۸۹۰۳۸
آذری جهرمی: انیمیشن «فیلشاه» محتوایی فاخر و با کیفیت دارد
مراسم اکران خصوصی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» شامگاه چهارشنبه 23 اسفند ماه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مراسم اکران خصوصی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» شامگاه چهارشنبه 23 اسفند ماه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و عوامل این فیلم در پردیس سینما آزادی برگزار شد.

آذری جهرمی درباره انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در اینستاگرام خود نوشت:

«امشب به همراه خانواده در پردیس سینمایی آزادی در اکران عمومی انیمیشن فیلشاه حضور یافتم.

 کاری ارزنده و با کیفیتی بین المللی که افتخاری برای جوانان ایرانی رقم زده است.

  محتوای فاخر و با کیفیت، حلقه مهم در زنجیره زیست بوم فضای مجازی است که تولیدکنندگان این اثر به خوبی به این مهم پرداخته‌اند.

  امیدوارم بیش از پیش شاهد اینگونه آثار باشیم. برای حمایت از این جوانان، تماشای این اثر را توصیه می‌کنم، اطمینان دارم از دیدن این اثر هنری لذت خواهید برد.»

«فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، انیمیشنی ۸۰ دقیقه ای است که با مشارکت ۲۲۰ نفر طی حدود ۲ سال در گروه «هنر پویا» و با مشارکت این گروه به عنوان یک کمپانی خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر به تولید رسیده است.

داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رییس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود.

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» پس از حضور در بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به عنوان تنها نماینده سینمای انیمیشن و کودک در اکران نوروز ۹۷ سینماها روی پرده می رود.

نمایش عمومی این انیمیشن سینمایی از 23 اسفند ماه در سینماهای پردیس سینمایی باغ کتاب، پردیس سینمایی کورش، پردیس سینما آزادی، پردیس سینمایی شهرک، پردیس سینمایی چارسو، پردیس سینمایی مگامال، پردیس سینمایی ملت، پردیس سینمایی زندگی، سینما فلسطین تهران، سینما گالری سمرقند، سینما شاهد تهران، سینما سپیده تهران، سینما فردوسی تهران، پردیس سینمایی هویزه مشهد، سینما پیروزی مشهد و سینما سیمرغ مشهد آغاز شده و بزودی در شهرها و استان های دیگر نیز شروع می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز