در آستانه نوروز؛

بازدید هیأت رسانه ای پاکستانی از پرس تی وی/ شبکه هوسا سال ۹۷ راه اندازی می شود

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۶:۱۰
کد خبر: ۶۸۹۱۷۹
بازدید هیأت رسانه ای پاکستانی از پرس تی وی/ شبکه هوسا سال ۹۷ راه اندازی می شود
گروهی از مدیران شبکه های تلویزیونی، خبرگزاری ها و مطبوعات پاکستانی ضمن بازدید از مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی صداوسیما بر ضرورت بسط همکاری دوجانبه با رسانه های ایرانی بویژه شبکه پرس تی وی تأکید کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این گروه از اصحاب رسانه پاکستان متشکل از مدیران شبکه های دولتی و خصوصی تلویزیون پاکستان و خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها عصر دیروز چهارشنبه از شبکه های پرس تی وی و هیسپان تی وی بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، سید علی عمار یاسر، رئیس اجرایی و مدیر عامل تلویزیون «ساچ تی وی»، شهاب محمود، مدیر خبر تلویزیون «آب تک»، رافت سعید، خبرنگار تلویزیون «اچ تی وی» کراچی، جاوید اختر، دبیر روزنامه «نوای وقت» به همراه تنی چند از مدیران و معاونین بخش تبلیغات خارجی وزارت اطلاع رسانی دولت پاکستان در این بازدید از وب سایت و نیوزروم شبکه های پرس تی وی و هیسپان تی وی دیدار و با توضیحات سردبیران ارشد این دو شبکه، از چگونگی تولید خبر و پخش آن آگاه شدند.

هیأت رسانه ای پاکستانی پس از بازدید از نیوزروم پرس تی وی، با حضور در یکی از استودیوهای پخش این شبکه با ظرفیت های فنی، امکانات و زیرساخت های پرس تی وی آشنا و ضمن تاکید بر کیفیت بالای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری تولید و پخش خبر در مجموعه سعادت آباد، خواستار توسعه همکاری میان رسانه های پاکستانی و معاونت برون مرزی رسانه ملی شدند.

مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی صداوسیما محل استقرار سه شبکه مهم این معاونت، یعنی پرس تی وی، هیسپان تی وی و آی فیلم است. شبکه هوسا نیز در سال 97  راه اندازی و به جمع شبکه های این مجموعه خواهد پیوست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز