توسط صالحی صورت گرفت؛

ابقا مختارپور در دبیرکلی نهاد کتابخانه‌ها/ سیدآبادی مشاور وزیر شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۵:۳۶
کد خبر: ۶۸۹۲۴۰
ابقا مختارپور در دبیرکلی نهاد کتابخانه‌ها/ سیدآبادی مشاور وزیر شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استناد ماده ٢ قانون تاسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی کشور، دبیرکل هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور را منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در پی صدور احکام اعضای هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور از سوی رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور قهرودی را به عنوان دبیرکل هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب کرد.

در حکم سیدعباس صالحی خطاب به علیرضا مختارپور قهرودی آمده است:

«نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجربیات اجرایی جناب‌عالی به استناد ماده ٢ قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌موجب این حکم به سمت «دبیرکل هیأت‌امناء» منصوب می‌شوید. امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد نسبت به تجهیز و توسعه و نظارت بر فعالیت کتابخانه‌های عمومی کشور، سامان بخشیدن به وضعیت نیروی انسانی، تهیه طرح‌ها و برنامه‌های لازم و اجرای سیاست‌های مصوب هیأت‌امناء و انجام سایر وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

یادآور می شود پیش از این دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، دکتر مهری پری رخ، دکتر فاطمه فهیمی نیا، هوشنگ مرادی کرمانی، دکتر محسن جوادی و علیرضا مختارپور قهرودی را به عنوان اعضای هیات امنای کتابخانه های عمومی کشور منصوب کرده بود.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علی اصغر سیدآبادی را به عنوان «مشاور وزیر در امور برنامه ریزی» منصوب کرد. در حکم صالحی خطاب به سیدآبادی آمده است:

«نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر در امور برنامه ریزی منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و با مشورت با اندیشوران و صاحب نظران عرصه های فرهنگ، هنر و رسانه در ارائه طرح ها و نقطه نظرات سازنده، و پیگیری امور محوله موفق و مؤید باشید».

 

نظر شما