علیرام نورایی در گفت و گو با برنا مطرح کرد:

ترافیک کاری نگذاشت امسال تلویزیون ببینم!

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۸۹۹۶۸
ترافیک کاری نگذاشت امسال تلویزیون ببینم!
علی رام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون این روزها در حال بازی در سریال «از یاد رفته» است و همچنین امسال در سریال «سارق روح» و مستند «هفت روز هفت ساعت» و چند اثر دیگر هم بازی کرده است.

علیرام نورایی در گفت و گو با خبرنگار برنا درباره فعالیت های خود در سال 96 گفت: امسال در سریال «سارق روح» به کارگردانی احمد معظمی و سریال «از یادرفته ها» به کارگردانی بهرام بهرامیان بازی کردم و این 2 سریال بخش زیادی از وقتم را گرفت.

وی ادامه داد: در کنار بازی در این 2 سریال در چند اثر دیگر هم بازی کردم. الان هم مشغول بازی در سریال های «از یادها رفته» و «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری هستم.

 بازیگر  سریال «پول کثیف» افزود: این اواخر هم در یک تجربه جدید در مستند «هفت روز هفت ساعت» به کارگردانی سعید ابوطالب بازی کردم و حدود 15 روز از تصویربرداری این مستند در ایران و شمال لبنان انجام شد. قرار است این برنامه که یک مسابقه رالی بین هنرمندان ایرانی و لبنانی است نوروز پخش شود.

نورایی درباره تولیدات سینما و تلویزیون در سال 96 گفت: امسال ترافیک کاری زیادی داشتم و متأسفانه برنامه های تلویزیونی را به خوبی دنبال نکردم، اما زمانی که وقتم آزاد است بعضی از سریال های تلویزیون را می بینم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان سال 96 سال خوب دانست و عنوان کرد: البته همه سال ها خوب هستند، فقط اتفاقاتی که آدم ها رقم می زنند ممکن است معنی آن را عوض کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز