بازیگر سریال «افسونگر» در گفت و گو با برنا:

در انتظار «نگهبان زمین»/ سریال دیگران را نمی بینم مثل حسودا!

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۸۹۹۶۹
نیلوفر شهیدی این روزها در حال بازی در تله فیلم «تالاب چغاخور» در شهرکرد است و امسال در سریال آمده پخش «نگهبان زمین» هم بازی کرده است.

نیلوفر شهیدی در گفت و گو با برنا درباره تولیدات تلویزیون در سال 96 گفت: متأسفانه امسال به دلیل مشغله کاری خیلی برنامه های تلویزیون را دنبال نکردم، البته وقتی سر کار هم نباشم اصولا پیگیری نمی کنم! (می خندد) مثل این حسودا. (خنده)

شهیدی ادامه داد: در حال حاضر در حال بازی در تله فیلمی به نام «تالاب چغاخور» در شهرکرد هستم که در چهارمحال بختیاری تصویر برداری می شود. این تله فیلم درباره قوم بختیاری است. فکر می کنم که جزو معدود آثار شبکه استانی چهارمحال بختیاری است.

وی درباره سریال آماده پخشی که در سال 96 بازی کرده است گفت: در سریال «نگهبان زمین» به کارگردانی علی رامشه بازی کرده ام که تولید شبکه سه سیما است و قرار بود بهمن ماه امسال پخش شود ولی هنوز پخش نشده و اطلاع دقیقی از زمان پخش این سریال ندارم.

این بازیگر افزود: همچنین درباره همکاری در چند اثر تلویزیونی گفت و گو های مقدماتی انجام داده ام ولی معمولا تا کار کلید نخورد نمی توان به طور قطعی درباره آن صحبت کرد. اما قطعا در سال جدید در 1 الی 2 اثر تلویزیونی بازی خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز