با اجرای امیرحسین مدرس روی آنتن می رود؛

جواد انصافی و مازیار عصری مهمان شبکه ۴ / آخرین برنامه «مهمانخانه» در سال ۹۶

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۶:۱۹
کد خبر: ۶۸۹۹۹۷
جواد انصافی و مازیار عصری مهمان شبکه ۴ / آخرین برنامه «مهمانخانه» در سال ۹۶
مازیار عصری خواننده تیتراژ پایانی مهمانخانه ،میهمان آخرین برنامه مجله ظهرگاهی شبکه چهار می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «مهمانخانه» که با رویکرد سبک زندگی ایرانی، اسلامی از 18 آذر ماه با اجرای امیرحسین مدرس پخش آن در شبکه چهار سیما آغاز شد، آخرین قسمت از این مجله ظهرگاهی در سال 96، دوشنبه 28 اسفند ماه پخش می شود.

بنابراین گزارش، در بخش اول از این برنامه تلویزیونی امیرحسین مدرس میزبان جواد انصافی، هنرمند با سابقه تئاتر، تلویزیون ، رادیو و بازیگر نمایش های آئینی می شود و با او در خصوص آیین و سنت عید نوروز در ادبیات نمایشی گفتگو می کند.

از جمله فعالیت های انصافی وی در عرصه هنر می توان نویسندگی، کارگردانی و بازی در نمایش های «عشق رنگی»، «بمب»، «نمک و نمکدان»، «وجدان بیدار»، «صندوق»، «شهر وارونه»، «مستاجران»، «شال جادویی»، «چله زری» و «آقای کج خیال» و نویسندگی، کارگردانی و بازی در میان پرده های تلویزیونی از جمله «جنگ هفته»، «مخابراتی»، «عبدلی و اوستا»، «تاکسی» و «عبدلی و میرزا» را نام برد. وی نقش آفرینی در سریال های تلویزیونی «شهر باران» و«میوه ممنوعه» به کارگرانی حسن فتحی، و بازی در برنامه های رادیویی «صبح جمعه با شما‌«، «عصر جمعه»، «جمعه به یاد ماندنی» و «شما با رادیو تهران» را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

در بخش پایانی «مهمانخانه» روز دوشنبه، با مازیار عصری خواننده تیتراژ پایانی برنامه گفت و گو می شود.

 برنامه «مهمانخانه» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا ضرغامی به یاد روزگار گذشته و براساس سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، تلاش می کند به خانواده‌های ایرانی برای هنرمندانه زندگی کردن اطلاعات بدهد. این برنامه دوشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه چهار به صورت زنده پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز