از سوی انتشارات نقد فرهنگ؛

کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی» منتشر شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۷:۱۸
کد خبر: ۶۹۰۱۹۵
کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی» منتشر شد
در آستانه سال نو کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی» شامل پژوهش ها و جستارهایی درباره رسانه و سیاست و امنیت نوشته امیر دبیری مهر پژوهشگر علوم سیاسی از سوی انتشارات نقد فرهنگ منتشر شد.

در این کتاب که با رهیافت بین رشته ای علوم سیاسی، علوم ارتباطات و مطالعات امنیتی ودفاعی تالیف شده است به موضوعاتی از جمله بازیگران نوین عرصه سیاست، بازیگران غیر رسمی مؤثر بر امنیت، رابطه رسانه و امنیت ملی، رابطه رسانه ها و هویت ملی، تأثیر کنش رسانه ای بر روابط بین الملل، تکنیک های عملیات روانی، تأثیر شبکه های ماهواره ای بر امنیت روانی و هویت جامعه ایرانی و... به روش تحلیلی پرداخته شده است.

 گفتنی است کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی» دومین اثر امیر دبیری مهر است که بعد از کتاب مؤلفه های فرهنگی گفتمان مقاومت که از سوی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات در سال 1391 منتشر شد، به بازار نشر ارائه شد.

 کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی» اولین کتاب از سری تأملات اندیشکده خرد است و 2 کتاب «فرزانگی و جهان داری» که درنگی درباره فرهنگ، توسعه و روابط بین الملل و «خردمندی و پارسایی» که تأملاتی درباره پیوندهای دین، سیاست و جامعه است به زودی با قلم این نویسنده از سوی انتشارات نقد فرهنگ به بازار نشر عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه مطالب این کتاب در 10 سال اخیر متناسب با نیازها و اقتضائات کشور و با رویکرد پژوهشی تألیف و در این اثر عرضه شده مخاطب اصلی این کتاب همه علاقمندان و دست اندکاران حوزه های سیاسی و رسانه ای و امنیتی کشور بویژه پژوهشگران، استادان و دانشجویان رشته های علوم سیاسی ، روابط بین الملل ، علوم ارتباطات و علوم دفاعی و امنیتی هستند.

امیر دبیری مهر (1356) نویسنده، پژوهشگر و دانش آموخته علوم سیاسی با گرایش جامعه شناسی سیاسی در مقطع دکتری تخصصی (1389) است که از سال 1375 به نویسندگی و تحقیق در حوزه های فرهنگی و سیاسی اشتغال دارد . او همچنین مدیر اندیشکده خرد (www.dabirimehr.r)  است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز