در ایام نوروز ۹۷؛

اکران «بدون تاریخ بدون امضاء» ادامه دارد

۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۱۹:۴۱
کد خبر: ۶۹۰۶۴۲
اکران «بدون تاریخ بدون امضاء» ادامه دارد
تهیه کننده «بدون تاریخ، بدون امضاء» اعلام کرد: اکران فیلم ما در سال 97 به عنوان یکی از فیلم های ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در پی اعتراض علی جلیلوند مبنی بر نمایش نامناسب فیلم «بدون تاریخ و بدون امضاء» جلسه ای تشکیل شده که جلیلوند درباره این جلسه گفته است:«جلسه ای با حضور مسئولین سازمان سینمایی و شورای صنفی نمایش، آقای سرتیپی پخش کننده ی فیلم و اینجانب در دفتر آقای دکتر داروغه زاده برگزار شد. دوستان به اتفاق، شرایطِ سختِ ایجادشده جهت اکران فیلمِ ما را با توجه به اضافه شدنِ ٧ فیلمِ نوروزی تایید کردند.

بنا به وعدهی مساعدت از طرف جناب داروغه زاده جهت برگرداندن عمده ی سالنهای نمایش، اکران فیلمِ ما در سال ٩٧ به عنوانِ یکی از فیلمهای ایامِ نوروز ادامه خواهد داشت.

بدینوسیله ضمن تبریک سالِ جدیدِ خورشیدی، به نمایندگیِ عوامل فیلم سینمایی "بدون تاریخ، بدون امضاء" از تمامِ عزیزانی که نگران و پیگیرِ ادامه ی اکران این فیلم بودند صمیمانه و فروتنانه تشکر و قدردانی میکنم. امید که سالِ جدید سالی سرشار از شرافت و برکت برایِ تمامی هم میهنانم بالاخص سینمایِ نجیب و باوقار کشورم باشد.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز