فرشید نوابی در گفت و گو با برنا مطرح کرد:

از موسیقی تا فوتبال به طعم سینما!

۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۸:۰۰:۳۵
کد خبر: ۶۹۰۷۵۷
از موسیقی تا فوتبال به طعم سینما!
فرشید نوابی را اصولا به عنوان بازیگر می شناسیم. اجرای یک برنامه فوتبالی در سال گذشته باعث شد تا وی توانایی های خود را در زمینه اجرا هم نشان دهد. همینطور این اواخر و پس از اخذ پروانه تولید برای فیلم سینمایی جدیدش از همت خود برای تولید یک فیلم سینمایی با عنوان «ایگو»خبر داد. تجربه اجرای نوروز ۹۶حتما به بهتر شدن کیفیت اجرای این برنامه فوتبالی در سال ۹۷ کمک خواهد کرد. گفت و گوی خبرگزاری برنا با فرشید نوابی،بازیگر مجری و تهیه کننده سینما را در ادامه می خوانید:

فرشید نوابی درباره برنامه «نوروز فوتبالی» در سال ۹۷ گفت: فروردین ۹۶ برنامه ای را اجرا کردم که محتوای این برنامه به برترین ها ی فوتبال در سال ۹۵ اختصاص داشت. امسال هم به لطف اعتماد مدیریت شبکه ورزش این برنامه به صورت زنده از روز چهارشنبه اول فروردین ماه سال 97 ساعت 14 پخش می شود.

نوابی ادامه داد: امسال با توجه به اینکه تجربه سال گذشته را هم به دانش فوتبالی خودم اضافه کرده ام، فکر می کنم با آیتم های جذابی که مجتبی پور تهیه کننده این برنامه طراحی کرده بینندگان این برنامه شاهد یک اجرای متفاوت خواهند بود.

وی افزود: فکر می کنم با توجه به فیدبک های سال گذشته که مردم لطف داشتند و اجرای من مورد توجه آنها قرار گرفت امسال هم همین روند ادامه داشته باشد و سعی دارم اجرای امسالم نسبت به سال متفاوت باشد، به نوعی که در این برنامه کمی فضای جذاب و ورزشی ایجاد کنم و امیدوارم که مورد توجه بینندگان شبکه ورزش هم قرار بگیرد.

نوابی در مورد برنامه «سینما اکران» گفت: سال ۹۲ برنامه ای به نام «سینما اکران» را برای شبکه 5 تهیه کردم که متأسفانه از طرف زین العابدین مدیریت شبکه 5 حمایت نشد. معتقدم که تهیه یک برنامه خوب همیشه با حمایت یک مدیر خوب اتفاق می افتد. علی رغم اینکه برای آن برنامه زحمت زیادی کشیدم و۲سال روی آنتن بود به نظرم در حق این برنامه اجحاف شد.چون تنها برنامه ای بود که به موازات برنامه «هفت» پخش می شد و یک نگاه حمایتی هم از سینما داشت،اما با روی کار آمدن آقای زین العابدین متاسفانه این حمایت ادامه پیدا نکرد و برنامه متوقف شد.

وی افزود: به هر حال امسال حتما یک برنامه سینمایی دیگر در دست تهیه خواهم داشت. مذاکرات ابتدایی انجام شده و تا نهایی شدن مذاکرات درباره این برنامه توضیحی نمی دهم.

مجری برنامه «نوروز فوتبالی» همچنین از فعالیت سینمایی جدید خود در سال ۹۷ خبر داد و گفت: اخیرا علی رغم گرفتاری ها و مشغله شخصی پروانه ساخت فیلم سینمایی «ایگو» را گرفته ام و تهیه کننده گی این فیلم را بر عهده دارم. فیلم سینمایی «ایگو» اولین تجربه کارگردانی پروانه باران است و فیلمنامه بسیار جذابی دارد. بعد از تعطیلات هم وارد پیش تولید خواهیم شد.

نوابی درباره بازیگران فیلم سینمایی «ایگو» عنوان کرد: صحبت های مقدماتی با تعدادی از بازیگران از جمله حامد بهداد به عنوان بازیگر نقش اصلی این فیلم سینمایی انجام شده، بهداد فیلمنامه را خوانده اما چون مشغول بازی در فیلم دیگری بود ترجیح داد که ابتدا بازی در آن فیلم تمام شود بعد صحبت ها را ادامه دهیم.

این تهیه کننده عنوان کرد: تیم فنی کار تقریبا قطعی شده ولی فیلم نامه به صورتی است که باید ابتدا بازیگر نقش اصلی قطعی شود، به همین دلیل منتظرنهایی شدن حضور حامد بهداد به عنوان بازیگر نقش اصلی این اثرهستیم و سپس بر مبنای آن در مورد بازیگران دیگر این فیلم اقدام کنیم.

فرشید نوابی در پایان ضمن تبریک سال نو به هموطنان ایرانی گفت: امیدوارم که سال بسیار خوبی سرشار از موفقیت هم برای اهالی سینما و هم ورزش باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز