گفت و گوی نوروزی برنا با حسن وارسته:

تخم مرغ رنگی برایم با ارزش تر از پول بود

۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۰:۵۹
کد خبر: ۶۹۱۳۰۴
تخم مرغ رنگی برایم با ارزش تر از پول بود
گپ نوروزی خبرنگار برنا با حسن وارسته که اخیرا در سریال «افسانه هزار پایان» به کارگردانی شهاب عباسی بازی کرده و در کنار محسن تنابنده و خشایار الوند، نویسنده قسمت های گذشته سریال «پایتخت» بوده را در ادامه می خوانید:

اولین عیدی که گرفتید را به یاد دارید؟

در زمان کودکی تخم مرغ های رنگی و پول را دوست داشتم، ولی تخم مرغ هایی که با پوست پیاز رنگ می کردم را خیلی بیشتر دوست داشتم. در ایام عید همیشه منتظر بودم وقتی به خانه اقوام می رویم در کنار 1 یا 2 تومان پولی که به عنوان عیدی می دادند، تخم مرغ رنگی هم هدیه بدهند، ولی وقتی پول را می گرفتم از آنها می پرسیدم پس تخم مرغ رنگی چه شد؟ نمی دانم شاید من آدم نوستالژیکی هستم اما تخم مرغ رنگی و آن عیدی معنوی که می گرفتم، برایم خیلی با ارزش تر از پول بود. این چیزها از ذهن من پاک نمی شود چون ریشه در خاطرات من و ریشه در فرهنگ من دارد.

1396092012072819712750204

اصالتا اهل کجا هستید؟

با افتخار می گویم اصالتم گیلانی و پسوند نامم جفرودی ( جایی در مسیر زیبا کنار) است. پدرم جفرودی و مادرم هم اهل روستای امیر کندی یا (حاج بکندی) است. اما متأسفانه مثل خیلی از افرادی که مهاجرت می کنند، پدر و مادر من هم سال ها پیش به تهران آمدند و من در تهران به دنیا آمده ام.

1396092012082622912750254

لطفا به زبان گیلکی عید را به مخاطبان خبرگزاری برنا تبریک بگویید؟

متاسفانه بلد نیستم با زبان گیلکی صحبت کنم ولی مفهوم صحبت های آنها را می فهمم. "تی عید ترا مبارک بود"

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز