در نمایش «دیابولیک: رومئو و ژولیت»؛

بهرام افشاری مجددا بازیگر آتیلا پسیانی شد

۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۰:۳۱
کد خبر: ۶۹۳۵۸۴
بهرام افشاری مجددا بازیگر آتیلا پسیانی شد
بهرام افشاری در اجرای مجدد نمایش «دیابولیک: رومئو و ژولیت» به کارگردانی آتیلا پسیانی که از ۱۵ فروردین به صحنه می رود، به ایفای نقش می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بهرام افشاری پیش از این و در آذر و دی ماه سال ۹۵ در اجرای نمایش «دیابولیک: رومئو و ژولیت» به کارگردانی آتیلا پسیانی به ایفای نقش پرداخته بود.

وی بار دیگر این همکاری را تجربه می کند و در اجرای مجدد «دیابولیک: رومئو و ژولیت» که از ۱۵ فروردین در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود نیز حضور دارد.

افشاری پیش از این در فیلم هایی چون «عصبانی نیستم»، «لانتوری» و «به یک کارگر ساده نیازمندیم» حضور داشته است. این بازیگر در نمایش های متعددی چون «دون کامیلو»، «هیپوفیز» و «مرگ فروشنده» به ایفای نقش پرداخته است. افشاری تجربیاتی نیز در عرصه بازیگری تلویزیون داشته که از آن جمله می توان به مجموعه تلویزیونی «علی البدل» اشاره کرد.

همچنین بازی در مجموعه تلویزیونی  «پایتخت ۵» نیز که در حال پخش است، جدیدترین تجربه افشاری در حوزه بازیگری در عرصه تلویزیون است.

در نمایش «دیابولیک: رومئو و ژولیت» نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، خسرو پسیانی، اصغر پیران، نوید جهانزاده، روح الله حق گوی لسان، ناز شادمان، مهدی صدر، دیانا فتحی، داوود ونداده و فاطمه نقوی به ایفای نقش می پردازند.

 

نظر شما
پرونده ویژه