نویسنده سریال های «سه دونگ سه دونگ» در گفت و گو با برنا:

«پایتخت» خط قرمزها را رد کرد

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۱:۱۵
کد خبر: ۶۹۳۷۸۲
«پایتخت» خط قرمزها را رد کرد
علیرضا مسعودی نویسنده آثار طنز تلویزیون که سابقه اجرا برنامه های کمدی (استندآپ) در سیما را در کارنامه دارد سریال های نوروز امسال را بررسی می کند.

علیرضا مسعودی نویسنده سریال «کوچه اقاقیا» در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به سریال «پایتخت5» گفت: «پایتخت5» سریال خیلی خوبی است، ولی باید به این موضوع هم توجه کرد که دست عوامل این سریال باز است و راحت می توانند حتی بعضی از خط قرمزها را پشت سر بگذارند و این نکته قطعا کار را برای عوامل آن راحت تر می کند. 

مسعودی ادامه داد: امیدوارم مدیران به همان اندازه که دست سازندگان «پایتخت» را باز می گذارند به همان اندازه هم شرایط را برای ما راحت تر کنند. به نظرم اگر مدیران سیما به تبع نویسندگان و کارگردان ها هم راحت تر عمل می کنند در نتیجه کیفیت کار نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

این فیلمنامه نویس اضافه کرد: من فکر می کنم اگر زمانی که سریال «سفر در خانه» را کار می کردم دستم به اندازه عوامل سریال «پایتخت» باز بود و این ممیزی ها را نداشتم یا حداقل کمتر داشتم خیلی بهتر می توانستم کار را پیش ببرم، اما در نهایت خوشحالم که این اتفاق بین مدیران رخ داده و کمی دست بچه ها را باز گذاشته اند. فکر می کنم اگر با همین روند پیش رویم به نتایج خوبی خواهیم رسید.

مسعودی یادآور شد: سریال «دیوار به دیوار2» را دوست داشتم و به نظرم سریال خوبی بود، اما سری اول آن خیلی بهتر و جذاب تر بود. همچنین چند قسمت از سریال «هیأت مدیره» را دیدم و به نظرم با توجه به امکاناتی که داشتند سریال خوبی بود مخصوصا بازی احسان کرمی خیلی درخشان بود. ما همیشه از او به عنوان مجری یاد می کنیم، ولی دیدیم که در بازیگری هم خیلی حرفه ای عمل کرد و بازی خوبی از خود ارائه داد.

این نویسنده درباره ویژه برنامه نوروز گفت: چون ویژه برنامه استان خراسان رضوی را در مشهد بر عهده داشتم و درگیر آن بودم فقط گفت و گوی مهران مدیری با رامبد جوان را دیدم که بسیار جذاب بود.

علی مسعودی در پایان از فعالیت جدید خود خبر داد و گفت: سرپرستی گروه نویسندگان یک سریال 90 قسمتی را بر عهده دارم که طرح و ایده این سریال از خودم است و این روزها مراحل اولیه را پشت سر می گذاریم.

نظر شما
پرونده ویژه