ورایتی نوشت؛

اعلام تاریخ اکران فیلم جدید «ترمیناتور»

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۴:۵۳
کد خبر: ۶۹۴۰۱۹
اعلام تاریخ اکران فیلم جدید «ترمیناتور»
کمپانی فیلمسازی «پارامونت»؛ تاریخ اکران جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «ترمیناتور» را به نوامبر ۲۰۱۸ تغییر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به نقل از ورایتی، این فیلم که هنوز عنوانی برای آن در نظر گرفته شده به کارگردانی «تیم میلر» ساخته می‌شود و «جیمز کمرون» برای اولین بار پس از سال ۱۹۹۱ و ساخت فیلم «ترمیناتور ۲: روز داوری»، در یکی از فیلم‌های این مجموعه سهمیم خواهد بود.

فیلم جدید «ترمیناتور» پیش از این قرار بود ۲۶ جولای ۲۰۱۹ اکران شود اما زمان اکران جدید این فیلم ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ اعلام شده است.

«جیمز کمرون» در سال ۱۹۸۴ با ساخت فیلم «ترمیناتور» توانست «آرنولد شوارتزنگر»، قهرمان پرورش اندام اتریشی را به یک سوپر استار هالیوودی تبدیل کند و در سال ۱۹۹۱ نیز با ساخت قسمت دوم با عنوان «ترمیناتور ۲: روز داوری» این فیلم را به یک مجموعه موفق هالیوودی تبدیل و عنوان کرد که داستان خود را در قالب این دو قسمت تمام کرده است.

وی در سال ۲۰۰۳ ساخت فیلم «ترمیناتور: ظهور ماشین‌ها» و در سال ۲۰۰۹ «ترمیناتور: رستگاری» را به دلیل شایسته ندانستن آنها به عنوان دنباله رسمی این سری فیلم تایید نکرد.

«ترمیناتور: پیدایش» به کارگردانی «آلن تیلور» با بودجه ۱۷۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۵ ساخته شده که در آن علاوه بر «آرنولد» ۶۷ ساله در نقش اصلی، «امیلیا کلارک»، «جیسون کلارک» و «جان کورتنی» نیز ایفای نقش می‌کردند و «جیمز کامرون» نیز این فیلم را دنباله ارزشمند و رسمی این مجموعه فیلم معرفی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز