امین زندگانی:

"پایتختی ها" خطوط را جابجا کردند

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۴:۵۳
کد خبر: ۶۹۴۹۰۶
پایتختی ها خطوط را جابجا کردند
بازیگر سریال های «چرخ و فلک»، «پرستاران»، «همه چیز آنجاست»، «مختارنامه» و ... در خصوص سریال «پایتخت» در صفحه مجازی خود پستی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شب گذشته پس از پایان آخرین قسمت سریال «پایتخت5» امینِ زندگانی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش واکنش نشان داد و نوشت:

«بابا پیشم بمون بدون من نرو

شماداعش فرهنگی را به زیبایی از میدان بدر کردید

هزار درووووود بر سیروس مقدم، محسن تنابنده، خشایار الوند،الهام غفوری، احمد مهرانفر ، ریما رامین فر، هومن حاج عبدالهی، بهرام افشاری، علیرضا خمسه، رحمان و رحیم، سارا، نیکا و نسرین نصرتی، میدانم در چنین کار سختی بر شما چه گذشته از تفهیم مدیران فرهنگی تا تلخی های مجازی گردان های بد زبان ولی شما بسیار زیبا خطوطی را جابجا کردید که بزرگانی از جابجایی شان نا امید بودند چه زیبا گفتید از جوانان غیر خودی که پای غیرت و ایران و خانواده شان مردی شدند چون شیر چه زیبا گفتید از همبستگی ایران چون خانواده ای نا گسستنی، دستتان را می بوسم که تعریف بومی سازی و سریال سازی به مفهوم کاملا ایرانی بودید بعد از دائی جان ناپلئون . درررررود بر همه شما عزیزان که پایتخت پنج اوج پختگیتان بود. بر شما حلال هر آنچه به نامتان شد.»

photo_۲۰۱۸-۰۴-۰۹_۱۱-۰۰-۵۵

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز