دبیر کارگروه مد و لباس کشور:

سال«حمایت از کالای ایرانی» به ترویج مد و لباس می‌انجامد

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۰:۴۵
کد خبر: ۶۹۵۴۵۷
سال«حمایت از کالای ایرانی» به ترویج مد و لباس می‌انجامد
دبیر کارگروه مد و لباس کشور گفت: در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی نام­گذاری شده، قطعا فرصت مناسبی برای رشد و ترویج هر چه بهتر حوزه مد و لباس است.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اولین جلسه شورای مدیران دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با حضور حمید قبادی دبیر این کارگروه و مدیران بخش­ های مختلف این مجموعه  دیروز عصر (دوشنبه ۲۰ فروردین) در محل معاونت امور هنری برگزار شد.

در این جلسه بعد از ارائه و بررسی گزارش عملکرد سال ۹۶ بخش­های مختلف دبیرخانه و بازخوانی سیاست ­های کلی مد و لباس کشور اولویت ­بندی فعالیت ­های این دبیرخانه در سال ۹۷ مورد بحث و بررسی قرار گرفت بنابراین گزارش، در ابتدای این جلسه حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ضمن تبریک سال جدید خواستار آغاز جدی و با برنامه فعالیت­ های حوزه ­های نظارتی و هم­چنین آسیب ­شناسی اقدامات صورت گرفته شده است.

 وی اضافه کرد:با بهره­ گیری از ظرفیت تمامی رسانه­ های کشور در سال جدید باید نسبت به نهادینه کردن و معرفی کالاهای با کیفیت ایرانی در حوزه مد و لباس و تشویق افکار عمومی برای استفاده و حمایت از کالاهای ایرانی باید تلاش کنید.

هم­چنین در این جلسه مدیران بخش­ های مختلف گزارشی از عملکردهای سال ۹۶ ارائه کردند.

در این جلسه مهدی ثمرزاده (مدیر اجرایی بنیاد ملی مد و لباس)، محسن کاشف(مدیر بخش نظارت و ارزشیابی)، فاطمه کمالی(کارشناس بخش علمی و دانشگاهی)، دکتر سید سعید میر محمد صادق(مشاور عالی)، مهدی اسماعیلی(مسئول واحد شیما)، سید مهدی جعفری حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز