روزهای پایانی تصویر برداری سریال شبکه سه سیما؛

«آنام» به بیمارستان عرفان نیایش رسید

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۴:۳۶
کد خبر: ۶۹۶۸۵۴
«آنام» به بیمارستان عرفان نیایش رسید
سریال در حال پخش شبکه سه سیما که از پنجشنبه هفته گذشته در فاز دوم روی آنتن رفت به روزهای پایان تصویربرداری در فاز دوم رسید.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال «آنام» در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار برنا گفت: روزهای پایانی تصویربرداری این سریال را پیش رو داریم و با آغاز پخش فاز دوم سریال «آنام» در سال جدید همزمان تدوین، صداگذاری و مراحل فنی در حال انجام است.

photo_2018-02-19_21-41-21

وی ادامه داد: با اقبال عمومی سریال «آنام» و استقبالی که مخاطبان از این مجموعه داشتند خستگی این کار سنگین از تن تیم سازنده به در شد و به رغم شرایط سخت اقتصادی تمام تلاشمان را داشتیم تا بتوانیم سریال را به سلامت به ایستگاه پایانی برسانیم.

داستان-و-بازیگران-سریال-آنام

عفیفه افزود: آمارها و نظرات مخاطبان را که می شنویم نشان از این دارد که این سریال توانسته نظر مخاطبانش را جلب کند. همچنین این نوید را می دهم که در ادامه نیز این سریال گرم و جذاب پیش برود.

بازیگران-سریال-آنام

 بازیگران سریال «آنام» عبارتند از: گلچهره سجادیه، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین ترابی، شبنم قلی خانی، مجید واشقانی، سیامک صفری، امیر دلاوری، سامیه لک، کوروش زارعی، ناصر هاشمی، مهشید جوادی، میثم ولی خانی ، فاطمه حسینی، هادی افتخار زاده، شهرام خزرایی،  رقیه شادخواه، فریبا سهرابی، امین حاجی اکبری، سویل شیرگیر، فیروز عاقلی، علیرضا پور صدیقیان، امیر شاکری، وحید فرشی، فروغ مشقتی، احمد پور خوش، لاله مرزبان، عرفان ابراهیمی، فرهاد بشارتی، حسین مسافر آستانه، منوچهر زنده دل، مجید شهریاری، علی بیطرفان، آرزو روشناس، آرام چراغی، با حضور سیروس گرجستانی، خسرو شهراز و کاظم بلوچی.

نظر شما