در عمارت ارغنون؛

بهناز پورفلاح نمایش «عمارت خانه ارواح» را روی صحنه می برد

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۹۷۱۲۶
بهناز پورفلاح نمایش «عمارت خانه ارواح» را روی صحنه می برد
نمایش عمارت خانه ارواح به کارگردانی بهناز پور فلاح و نویسندگی کیوان صباغ از روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در عمارت ارغنون روی صحنه می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بهناز پور فلاح بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در تازه ترین فعالیت تاتری خود نمایش «عمارت خانه ارواح» را برای کارگردانی انتخاب کرده است تا با بازی امید مقدم، جاوید حسنلو، ستاره صحرایی، مبین رستگار، نگین سرتیپی، فرشته محمدی و بهناز پورفلاح در عمارت ارغنون روی صحنه می برد.

پورفلاح در مورد اینکه چرا این نمایش را برای اجرا انتخاب کرده است گفت:احساس می کردم نمایش های سنتی قدیم که در حال هوای تهران قدیم اجرا می شد بین نمایش های امروزی کم رنگ شده است به این دلیل سعی کردم این نوع فضا را در نمایشی که اجرا می کنم داشته باشم.

این کارگردان که در حال حاضر سر ضبط سریال "نفوذ" به کارگردانی جواد شمقدری برای پخش از شبکه در ایام ماه مبارک رمضان است دلیل انتخاب نکردن بازیگران چهره در نمایشش گفت: سعی کردم در نمایشی که اجرا می کنم از خود بازیگران تئاتری خوب استفاده کنم که با آمدن بازیگران چهره سینمایی و تلوزیونی به حاشیه رفته اند و کمترین فرصت برای بازی پیدا میکنند استفاده کنم که با حال و هوای نمایش هم در ارتباط باشد.

این نمایش از تاریخ دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت 18 در عمارت ارغنون واقع در خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱، روی صحنه می رود و بلیط فروشی این نمایش نیز در سایت تیوال می باشد.

سایر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از دستیار کارگردان: مهدی ابراهیمی، مدیر صحنه: سهیلا اکبرزاده ، دستیار صحنه: امید غیومی، طراح صحنه و لباس: بهناز پورفلاح، مدیر اجرایی: گروه مربع یازده، روابط عمومی: رضا پورزارعی و مشاور رسانه: مینا قاسمی.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز