ناهید مسلمی بازیگر سریال «شهرزاد» در گفت و گو با برنا:

«شهرزاد» در دورترین نقاط ایران هم دیده شد/ از «شهرزاد» تا «قانون مورفی»/ از بازی در سریال «شهرزاد» احساس غرور می کنم

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۰:۴۱
کد خبر: ۶۹۷۳۴۷
«شهرزاد» در دورترین نقاط ایران هم دیده شد/ از «شهرزاد» تا «قانون مورفی»/ از بازی در سریال «شهرزاد» احساس غرور می کنم
ناهید مسلمی که مردم او را با نام "بتول"، پرستار "کبیر" در سریال «شهرزاد» می شناسند این روزها مشغول بازی در سریال «هیأت مدیره» است.

ناهید مسلمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار برنا درباره بازی در سریال «هیأت مدیره» به کارگردانی مازیار میری گفت: بازی در این سریال اولین تجربه همکاری ام با مازیار میری بود و فارغ از فیلمنامه و فضای کار، بیش از هر چیز کار با این کارگردان برایم لذت بخش و دلچسب بود. با توجه به اینکه تا به حال با کارگردان های زیادی کار کرده ام، ولی به نظرم مازیار میری کارگردانی بود که به حرف هایش عمل می‌کند و شخصیت متفاوتی دارد.  

وی ادامه داد: این کارگردان به عنوان هدیه روز زن به من و دیگر خانم های گروه شاخه گل هدیه داد که برای من و دیگر همکارانم خیلی با ارزش و به نظرم کار زیبایی بود.

مسلمی افزود: تصویربرداری و پخش این سریال «هیأت مدیره» کماکان ادامه دارد. به نظرم این سریال باید به پایان برسد تا بتوانیم بازخوردها را ببینیم، اما تا این مرحله رضایت نسبی از شرایط وجود دارد.

phoca_thumb_l_photo_2018-01-14_11-45-15.jpg.638x353_q85_box-0_23_500_300_crop_detail

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: خیلی از عوامل سریال «هیأت مدیره» را با توجه به همکاری گذشته ام در عرصه تئاتر می شناختم و می توان گفت در این سریال با وجود مدیریت خوب مازیار میری پشت صحنه خیلی خوب، فضای مثبت و دوستانه ای وجود داشت.

بازیگر نقش خانم "صفری" در سریال «هیأت مدیره» بیان کرد: همیشه دوست داشتم سریالی با چنین فضا و موضوعی را از تلویزیون ببینم، حتی وقتی که فیلمنامه را خواندم از اینکه بالاخره به این موضوع پرداخته شد خدا را شکر کردم. فکر می کنم مردم سریال «هیأت مدیره» را دیده اند و آن دوست داشته اند. من هم از بازخوردهای آن راضی ام.

ناهید مسلمی درباره نقش خود در سریال «هیئت مدیره» گفت: "خانم صفری" به دلیل مشکلات ساختمان، همسرش را که اصرار به ماندن در آنجا دارد رها کرده و در خانه خواهرش زندگی می کند. ظاهرا بد اخلاق به نظر می آید. این شخصیت به خاطر اختلاف نظرهایی که با شوهرش با بازی (فرید سجادی حسینی) دارد و همچنین به خاطر برخوردهایی که با "مجید" با بازی (احسان کرمی) دارد بد اخلاق و تند به نظر می رسد. البته من به شخصه آدم بد اخلاقی نیستم، اما ظاهرا در این سریال باید باشم!

وی درباره بازخوردهای سریال «هیأت مدیره» و لزوم پرداختن به مقوله آپارتمان نشینی اظهار کرد: به نظرم پرداختن به موضوع این سریال که نیاز جامعه است خیلی ضروری بود. فکر می کنم نشان دادن فرهنگ آپارتمان نشینی از طریق قصه، فیلمنامه و سریال تأثیرگذاری خیلی زیاد داشته باشد و باعث شود این موضوع برای بعضی از افراد جا بیفتد.

این بازیگر ادامه داد: چون خودم با معضلات آپارتمان نشینی درگیر بوده ام مثلا زمانی در طبقه ششم یک ساختمان ساکن بودم و با وجود با اینکه شارژها را هم به موقع پرداخت می کردیم، اما از قدیم گفته اند تر و خشک با هم می سوزند، وقتی که همسایه ها در پرداخت شارژ و موارد دیگر کوتاهی می کردند اولین اثر این اتفاق، قطع آسانسور بود و همسایه هایی که در طبقات بالاتر ساکن بودند بیشتر از بقیه لطمه می دیدند. این واقعا برای ما آزار دهنده بود به نظرم این مسائل تا فرهنگ سازی صورت نگیرد درست نمی شود.

بازیگر نقش "بتول" درباره سریال «شهرزاد» گفت: تجربه بازی در این سریال برای من تجربه فوق العاده ای بود، افتخار می کنم در چنین پروژه ای حضور داشتم که در ایران و خارج از کشور خیلی دیده شد و بازتاب زیادی داشت.  به نظرم دلیل موفقیت این سریال هوشمندی حسن فتحی (کارگردان) در انتخاب بازیگران است. همینطور تجارب این کارگردان از گذشته تئاتری اش سرچشمه می گیرد. حسن فتحی کارگردانی است که سال های پیش در عرصه تئاتر فعالیت داشته و الان هم می دانم که عمیقا دوست دارد تئاتر کار کند.

16-11-23-03042part-28-54

وی افزود: خوشحالم که سریال «شهرزاد» از طرف مخاطبان مورد استقبال زیادی قرار گرفت. از کار با این تیم فوق العاده احساس غرور می کنم. افتخار می کنم وقتی که حتی به دورافتاده ترین روستاهای چابهار هم رفتم آنجا هم من را با اسم «بتول» می شناختند. نقش کوچکی که در این سریال داشتم جزو افتخارات بزرگ زندگی ام است و بابت این فرصت از حسن فتحی ممنونم.

2016_11_23_16_53_33.png

ناهید مسلمی درباره آخرین فعالیت خود عنوان کرد: این روزها در حال بازی در سریال «هیأت مدیره» هستم. تصویربرداری کار ادامه دارد و اگر مردم دوست داشته باشند احتمالا ادامه خواهد داشت. امیدوارم با همه خوبی ها و نکات مثبتی که در این سریال وجود دارد، کم لطفی هایی هم که در بخش مالی این اثر اتفاق افتاده حل شود و به قول هایی که داده شده عمل کنند.

مسلمی از نقش های کوتاهی که اخیرا در چند فیلم سینمایی بازی کرده است خبر داد و گفت: در مدتی که  در سریال «هیأت مدیره» بازی کردم در چند فیلم سینمایی هم نقش های کوتاهی داشته ام. مثلا در فیلم سینمایی «قانون مورفی» به کارگردانی رامبد جوان، نقش مادر امیر جدیدی را بازی کردم.

وی افزود: همچنین در تله فیلم شهاب حسینی به نام «مقیمان ناکجا» که اقتباسی است از «مهمانسرای دو دنیا» نوشته امانوئل اشمیت نقش یک «کُلفَت» را بازی کردم که خیلی هم حرف های سنگین و فلسفی می زند. این فیلم قرار است در سینمای هنر و تجربه به نمایش گذاشته شود که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

نظر شما