به زودی روانه آنتن می شود؛

نمونه خارجی «هفت» در هیسپان با اجرای پابلو ایگلسیاس

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۹:۰۷
کد خبر: ۶۹۷۴۱۹
نمونه خارجی «هفت» در هیسپان با اجرای پابلو ایگلسیاس
تحلیل و بررسی سریال ها و فیلم های هالیوودی در برنامه «Spoilers» با اجرای پابلو ایگلسیاس، مجری شناخته شده اسپانیایی به زودی روانه آنتن هیسپان تی وی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به زودی برنامه ای با موضوع تحلیل سیاست های پشت پرده فیلم ها و سریال های هالیوودی به آنتن پخش این شبکه اسپانیایی زبان اضافه خواهد شد.

برنامه «Spoilers» که در مادرید تهیه و تولید می شود، برنامه ای گفت و گو محور و استودیویی است که مجری به همراه 4 نفر تحلیل گر و کارشناس با پخش قسمت هایی از فیلم و یا سریال مورد نظر، تحلیل های خود را ارائه می کنند.

این برنامه که هر دو هفته یک بار تولید و پخش خواهد شد، قصد دارد سریال هایی را که در غرب و آمریکا تولید می شوند و دارای پیام هایی هستند که ممکن است از دید مخاطب عام پنهان بمانند را موشکافی و تحلیل کرده و برای مخاطبان خود توضیح دهند. «اسلام هراسی»، «اشاعه خشونت و استفاده از اسلحه»، «مواد مخدر» و ... از جمله موضوعاتی هستند که ممکن است به دلیل تکرار نمایش آن برای مخاطب عادی شده و یا در لایه های دوم فیلم به آن اشاره شده که از دید او پنهان مانده است.

برنامه «Spoilers» که مراحل نهایی تولید خود را پشت سر می گذارد، احتمالا تا کمتر از یک ماه دیگر پخش خود را شروع کند. «پابلو ایگلسیاس» مجری شناخته شده در اسپانیا قرار است این برنامه را اجرا کند. او تا سال ۲۰۱۴ میلادی چهره ای ناشناس محسوب می شد اما در ماه مه سال ۲۰۱۴ میلادی، حزب او ۵ کرسی در پارلمان اروپا به دست آورد و به این ترتیب این استاد ۳۷ ساله علوم سیاسی و جامعه شناسی دانشگاه های مادرید، روانه پارلمان اروپا شد. او پیش از این برنامه پرطرفدار «دژ آپاچی» را از هیسپان تی وی به روی آنتن برده است.

 

نظر شما