معاون رئیس‌جمهور در جشنواره جهانی فیلم فجر:

به نمایش فیلم‌های خوب در حوزه زنان در جشنواره جهانی فجر امیدوار هستم

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۵:۵۱
کد خبر: ۶۹۹۴۵۸
به نمایش فیلم‌های خوب در حوزه زنان در جشنواره جهانی فجر امیدوار هستم
معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان ضمن بازدید از جشنواره جهانی فیلم فجر از تاثیر فیلم‌های سینمایی در حوزه‌های مختلف سخن گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر با توجه به ظرفیت بزرگ جشنواره جهانی فیلم فجر در حوزه بانوان بیان کرد: انتظار داریم در جشنواره جهانی فیلم فجر مباحث مربوط به حقوق زنان، خانواده و تلاش‌هایی که در این زمینه در حال انجام است نمود داشته باشد و آثار خوب سینماگران و هنرمندان زن ارایه شود.

او ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های اخیر فیلم‌های خوبی مانند «صفر تا سکو» و «ملی و راه‌های نرفته‌اش» در حوزه زنان و خانواده ساخته شده و می‌توان به نمایش آثاری از این دست در جشنواره جهانی فیلم فجر امیدوار بود.

معصومه ابتکار که در دولت‌های هفتم، هشتم و یازدهم ریاست سازمان محیط زیست را برعهده داشت، با اشاره به حضور فیلم‌های محیط زیستی در جشنواره امسال گفت: سینما یکی از موثرترین روش‌‌ها برای تغییر نگرش، بالا بردن فرهنگ و تغییر سبک زندگی است. من در دوره‌های مدیریت خودم در سازمان محیط زیست با همکاری و حمایت هنرمندان، جشنواره فیلمی را راه‌اندازی و برگزار کردم که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و فیلم‌های بسیار خوبی در حوزه محیط‌زیست در آن به نمایش گذاشته شد.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز