پریناز ایزدیار با حضور در پردیس چارسو:

حضور پر تعداد مهمانان خارجی در جشنواره جهانی فیلم فجر نشانه‌ پیشرفت سینمای ایران است

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۷:۲۹
کد خبر: ۷۰۰۰۸۰
حضور پر تعداد مهمانان خارجی در جشنواره جهانی فیلم فجر نشانه‌ پیشرفت سینمای ایران است
پریناز ایزدیار، بازیگر سینما و تلویزیون ضمن بازدید از کاخ جشنواره جهانی فیلم فجر درباره حضورش در این رویداد سینمایی با یک فیلم صحبت کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون که با فیلم «هت‌تریک» به کارگردانی رامتین لوافی در این دوره از جشنواره جهانی فجر حضور دارد درباره تجربه‌ حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد: این اولین باری است که در جشنواره جهانی فیلم فجر شرکت می‌کنم، یعنی تا پیش از این نه فیلمی در این جشنوراه داشتم و نه به عنوان مخاطب در آن شرکت کردم، اما امسال هر دوی این موارد با هم محقق شد و به نظرم اتفاق خوبی است.

وی با اشاره به حضور نسبتا پرتعداد مهمانان خارجی در این دوره افزود: به علت مشغله‌ زیاد در روزهای اخیر، خیلی در جریان مهمانان خارجی نبودم اما وقتی به کاخ جشنواره آمدم متوجه حضور این مهمانان شدم. چنین اتفاقاتی نشانه‌ بسیار خوبی به حساب می‌آیند و این یعنی سینمای ما در راه جهانی شدن پیشرفت داشته است.

ایزدیار آخرین بخش صحبت‌هایش را به فیلم «هت‌تریک» اختصاص داد و گفت: من این فیلم را به واسطه لحظات خوبی که در فیلمبرداری داشتیم خیلی دوست دارم و امیدوارم از آن به خوبی استقبال شود.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

 

نظر شما