سه شنبه ها؛

«موزه لوور» را از قاب شبکه چهار سیما تماشا کنید

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۹:۰۶
کد خبر: ۷۰۰۱۱۶
«موزه لوور» را از قاب شبکه چهار سیما تماشا کنید
با برنامه تلویزیونی «لوور در تهران» سه شنبه ها ساعت 20:30 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه تلویزیونی در هشت قسمت و با حمایت بانک آینده تهیه و تولید شده که علاوه بر گزارش روند برگزاری و افتتاح نمایشگاه لوور در موزه ملی ایران، به معرفی ۵۶ اثر به نمایش گذاشته شده می پردازد.

برنامه «لوور در تهران» به تهیه کنندگی حمید خانی که  سه شنبه ها به صورت هفتگی ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما به نمایش در می آید از بخش های مختلفی همچون گفت و گو با کارشناسان باستان شناسی و موزه داری در خصوص آثار به نمایش در آمده به ویژه در مورد دو اثر متعلق به تمدن ایران باستان که به تهران آورده شده تشکیل شده است.

در این برنامه، همچنین گزارش های اختصاصی درباره معرفی ویژگی های تاریخی آثار، روند آماده سازی و افتتاح نمایشگاه، مصاحبه با بازدیدکنندگان لوور تهیه و تولید شده است.

در دومین قسمت از این برنامه تلویزیونی رویا جاوید نیا مجری برنامه با دکتر جبرئیل نوکنده رئیس موزه ملی ایران و محیط طباطبایی رییس ایکوم (کمیته ملی موزه‌های ایران)، د ر خصوص اینکه لوور چگونه به ایران آمد و نحوه انتخاب آثار به گفتگو می پردازد.

نمایشگاه لوور در تهران روز دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ با حضور «ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه، «علی اصغر مونسان» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و «ژان لوک مارتینز» رئیس کل موزه لوور، در تهران در موزه ملی ایران افتتاح شد. که این نمایشگاه به مدت ۳ ماه (تا تاریخ ۱۸ خرداد ۹۷) در موزه ملی ایران واقع در تهران، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان ۳۰ تیر دایر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز