با داوری فریدون شهبازیان، محمدعلی بهمنی و صدیق تعریف؛

دورنهایی برنامه «هزارصدا» برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۰:۲۶
کد خبر: ۷۰۰۳۴۲
دورنهایی برنامه «هزارصدا» برگزار می‌شود
در نخستین برنامه «هزارصدا» در سال جاری گروه برگزیده سال 1396 معرفی می شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نخستین برنامه مسابقه موسیقی «هزارصدا» در سال جاری با معرفی برگزیدگان ساعت 18 چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود.

استادان فریدون شهبازیان برای بخش« آهنگسازی»، محمدعلی بهمنی «شعر و ترانه» و صدیق تعریف بخش «آواز و خوانندگی» به عنوان داور حضور دارند که اجرا و آثار گروه‌های منتخب را بررسی می کنند  و در پایان گروه برگزیده را اعلام می‌کنند.

گروه‌های موسیقی (صفیر، چکاد، آوای میهن ، رها) چهار گروه منتخب فینال این مسابقه هستند که سال گذشته طی 10 برنامه از بین سی گروه شرکت‌کننده در برنامه‌های مقدماتی برگزیده شدند در این برنامه به اجرا می پردازند.

لوح تقدیر با امضای استادان موسیقی، پخش گسترده فیلم اجرای گروه برگزیده با ضبط کامل استودیویی یک اثر از گروه جوایز اهدایی این مسابقه با همکاری استودیو تهران به برگزیدگان است.

محمدرئوف ردیف‌دان پیشکسوت خواننده میهمان برنامه با همراهی رضا مهدوی، سنتورنواز، موزیسین، کارشناس و مدیر باسابقه موسیقی قطعه آواز و تصنیفی را به اجرا در می آورد.

اجرای مشترک ساز و آواز و تصنیف علیرضا جعفرزاده، خواننده برگزیده سال 94 و جهانبخش احمدپور، سرپرست و نوازنده گروه برگزیده سال 95 بخش دیگر این برنامه است.

«هزارصدا» برنامه‌ای برای معرفی استعدادها و چهره‌های تازه موسیقی است که در در دو بخش سنتی و پاپ از سال 1392 در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود.

 

نظر شما