اجرای ویژه شهرام ناظری؛

جزئیات اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۷:۰۳:۰۱
کد خبر: ۷۰۰۸۵۴
جزئیات اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد
کارگردان اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر جزییات این مراسم را تشریح کرد و از اجرای ویژه استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری در مراسم خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمد حمیدی مقدم که کارگردانی اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر را برعهده دارد درباره جزییات این رویداد گفت: آئین اختتامیه جشنواره، روز پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه مراسم به لحاظ دکور متفاوت و دارای سه بخش اصلی ابتدا، میانه و پایانی است، بیان کرد: این مراسم که شبیه به یک پرفورمنس است با ساختار و شخصیت جشنواره و وجهه جهانی آن کاملا همخوانی دارد و سعی کرده ایم در طراحی صحنه و سایر المان ها نوعی وحدت را رعایت کرده ایم.

حمیدی مقدم همچنین خاطرنشان کرد: پیش از آغاز مراسم شرایط پذیرایی و ورود مهمانان در نظر گرفته شده و مراسم استقبال از مهمانان خارجی با برنامه ریزی و طبق نظم برگزار می شود. همچنین تلاش کردهایم شرایط حضور تعداد بیشتری از سینماگران ایرانی را در کنار مهمانان خارجی جشنواره فراهم کنیم.

وی با اشاره به یک بخش ویژه ای برای اختتامیه جشنواره درنظر گرفته عنوان کرد: بخش اصلی اختتامیه به اجرای ویژه موسیقی توسط شهرام و حافظ ناظری مربوط می شود.

این کارگردان درباره زمانبندی اختتامیه گفت: بخش اصلی اختتامیه توضیحات دبیر جشنواره و اهدای جوایز در ۶۰ الی ۷۰ دقیقه و بخش اجرای موسیقی نیز ۵۰ دقیقه طول می کشد و در مجموع ۲ ساعت زمان کلی اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود.

 

نظر شما
پرونده ویژه