پیش بینی برنا درست از آب درآمد؛

فروغی جایگزین پور محمدی برای شبکه سه/ تغییرات بعدی در راه است

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۰:۳۹
کد خبر: ۷۰۱۱۴۶
فروغی جایگزین پور محمدی برای شبکه سه/ تغییرات بعدی در راه است
معاون سیما در احکامی علی اصغر پورمحمدی را به سمت «قائم مقام معاون رئیس سازمان صداوسیما در امور سیما» و علی فروغی را به عنوان مدیر شبکه سه سیما منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با احکام دکتر میرباقری معاون رئیس سازمان در امور سیما، دکتر علی اصغر پورمحمدی که پیش از این مدیریت شبکه سه را بر عهده داشت با توجه به تعهد، تخصص و تجارب گرانقدر و طولانی در رسانه ملی به سمت قائم مقام رئیس سازمان در امور سیما و علی فروغی که به عنوان رئیس مرکز بسیج صدا  وسیما شناخته می شود، به عنوان مدیر شبکه سه سیما منصوب شد. علی فروغی با حفظ سمت این مسئولیت را برعهده گرفته است.

در حکم معاون سیما به علی اصغر پور محمدی به سابقه درخشان و موفق در مدیریت های مختلف صداوسیما اشاره شده که این امر پشتوانه قوی برای گره‌گشایی، توسعه و پیشرفت شبکه‌ها و مراکز سیمای جمهوری اسلامی ایران از طریق شناسایی، تقویت و پشتیبانی از حضور مدیران کاربلد، حرفه‌ای، جوان، انقلابی و باانگیزه خواهد بود.

همچنین تأکید شده است که مدیران شبکه‌ها و مراکز مستقل برای تحقق وظایف خطیر، همکاری لازم را به عمل خواهند آورد.

گفتنی است دکتر پورحسین همچنان به عنوان قائم مقام معاون سیما در امور محتوایی به‌ فعالیت خود ادامه خواهند داد.

پورمحمدی در دوره ریاست محمد سرافراز به عنوان معاون سیما فعالیت داشت، اما پس از ریاست عبدالعلی علی عسکری و بازگشت مرتضی میرباقری در سمت معاونت سیما به شبکه سه رفت.

عملکرد اخیر او و برخی مدیرانش در شبکه سه در ماه های اخیر با انتقاداتی مواجه شده بود، ولی کمتر کسی حدس می زد که وی این صندلی ریاست در شبکه سه را واگذار کند.به نظر می رسد با رفتن پورمحمدی، بزودی شاهد تغییراتی اساسی در ترکیب مدیران این شبکه باشیم.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز