اشک در بیار هفته؛

«عروس تاریکی» با بازی رضا کیانیان و رویا نونهالی + فیلم

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۰:۴۹
کد خبر: ۷۰۱۲۷۳
«عروس تاریکی» با بازی رضا کیانیان و رویا نونهالی + فیلم
مهدی سلوکی با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی اش همراه با نرگس محمدی خبر از بازی در سریال عروس تاریکی در نقش خواهر و برادر داد و اعلام کرد در سومین تجربه همکاریمان هم اشکتان را در می آوریم. به زودی در برنا خواهید خواند که چرا سریال های اشک دربیار مخاطبان بیشتری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان در ٦٠ قسمت ساخته می شود.

تخت کشیان که بیشتر در سینما فعالیت می کند، پیش از این سریال «کلاه پهلوی» به کارگردانی ضیاالدین دری را برای شبکه اول تهیه کرده است.

در سریال «عروس تاریکی» داستان از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

123

شمسی فضل اللهی و رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، مهدی سلوکی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، سپیده خداوردی، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و… در سریال عروس تاریکی ایفای نقش می کنند.

2373769

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از: تهیه کننده:محمدرضا تخت کشیان، کارگردان:محمود معظمی، نویسنده:عباس نعمتی، برنامه ریز:امیر جاوید نیک، مدیر تولید:داود معدنی، مدیر تصویربرداری:پیمان عباسی زاده، صدابردار:خسرو کیوان مهر، طراح صحنه:فرامرز بادرامپور، طراح گریم:علی بهرامی فر، طراح لباس:مهرناز اکبری، مدیر تدارکات:فرامرز رضایی، دستیار اول تولید:حسن اعراب، عکاس:مریم تخت کشیان و مدیر روابط عمومی:افسانه فراهانی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز