وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر:

صاحبان قلم و سینماگران با هنر خود چهره واقعی ایران را به جهان معرفی می‌کنند

۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۰:۴۰
کد خبر: ۷۰۱۴۲۶
صاحبان قلم و سینماگران با هنر خود چهره واقعی ایران را به جهان معرفی می‌کنند
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شاعران، نویسندگان و اصحاب قلم با آثار و هنر خود چهره واقعی ایران را به جهان معرفی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سیدعباس صالحی عصر امروز در آئین پایانی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در تالار وحدت با بیان این مطلب افزود: سپاسگزارم از کسانی که ایران را به چهره واقعی آن نشان می دهند.

وی ادامه داد: در دنیای امروز خیلی ها در تلاش هستند ایران را با چهره دیگری نشان دهند اما اهالی هنر ایران همچون شاعران، سینماگران و صاحبان قلم تلاش می کنند تا ایران را با چهره واقعی آن نشان دهند.

صالحی خطاب به میهمانان خارجی  با ابراز خوشحالی از میزبانی ایران به عنوان کشوری  که زبان آن شعر و ادبیات است، گفت: ایران کشوری است که با زبان شعر خود را به جهان معرفی کرد ولی امروز به غیر از زبان شعر خیلی ها در تلاش هستند تا با زبان سینما نیز ایران را به جهان معرفی کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: زمانی که همه تلاش می کنند ایران را با چهره دیگری به جهان نشان دهند شاعران، سینماگران و صاحبان قلم ایرانی تلاش می کنند ایران را با همان چهره واقعی به دنیا نشان دهند.

صالحی یادآور شد: به همه کسانی که تلاش می کنند ایران را به چهره درست آن نشان دهند خداقوت گفته و از کسانی که سه سال است این جشنواره را دنبال می کنند تا این فضا و پنجره جهانی گسترده تر شود به عنوان یک شهروند ایرانی سپاسگزارم.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه رضا کیانیان برای اهدای جایزه اخلاق به روی صحنه رفت و از مجید مجیدی به عنوان برنده این جایزه تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز