در آستانه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری پخش می شود؛

ویژه برنامه های شبکه چهار برای استاد شهید

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۸:۲۷
کد خبر: ۷۰۲۵۲۸
ویژه برنامه های شبکه چهار برای استاد شهید
شبکه چهار سیما در آستانه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری دو ویژه برنامه «اندیشه مطهر» و «فیلسوف شهید» را به روی آنتن می برد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «اندیشه مطهر» در دو قسمت به کارگردانی میثم فرزامی مروری بر نظریات و اندیشه های فرهنگی شهید مطهری و نسبت آن با روزگار ما ، دارد.

اجرای این برنامه را دکتر مالک شجاعی بر عهده دارد و در قسمت اول که امشب (9 اردیبهشت) ساعت 21 پخش می شود، موضوع ترجیح حکمت صدرایی ومبارزه با مارکسیسم با حضور اسلام حجت الاسلام والمسلمین پارسا نیا بررسی می شود.

در قسمت دوم که 11 اردیبهشت ساعت 21 به روی آنتن می رود، دیدگاه های فرهنگی استاد شهید مطهری و لزوم نگاه متحولانه ایشان نسبت به مقوله فرهنگ و علوم انسانی با حضور دکتر همایون همتی مورد واکاوی قرار می گیرد.

ویژه برنامه «فیلسوف شهید» در سه قسمت از 10 تا 12 اردیبهشت ساعت 18:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود. در این ویژه برنامه که در گروه فرهنگ و اندیشه تهیه و تولید شده است، مروری بر زندگی شهید مطهری از تولد تا مرگ، تالیفات و اندیشه های وی دارد .

دربرنامه «فیلسوف شهید» صحبت های اساتیدی همچون دکترابراهیم دینانی،دکتر مهدی گلشنی، دکتر محسن فیض، دکتر حدادعادل، دکتر سیدمهدی محقق و آیت الله محقق داماد پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز