مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات اسوه خبر داد:

چاپ‌های گوناگون قرآن، مفاتیح‌ و نهج‌البلاغه در نمایشگاه کتاب

۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۶:۱۶
کد خبر: ۷۰۳۲۲۱
چاپ‌های گوناگون قرآن، مفاتیح‌ و نهج‌البلاغه در نمایشگاه کتاب
مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات اسوه از حضور این انتشارات با ۳۹۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت در ایام برگزاری نمایشگاه از دو کتاب جدید عرضه‌شده در غرفه این نشر رونمایی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ناصر بابامحمدی اظهار کرد: شرکت چاپ و انتشارات اسوه با ۲۸۰ عنوان کتاب و ۱۱۰ عنوان چاپ قرآن کریم، مفاتیح‌الجنان، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

او  کتاب‌های شش‌جلدی اصول کافی، سفینه‌البحار و کلمه‌العلیا را از مهمترین کتاب‌های عرضه‌شده شرکت چاپ و انتشارات اسوه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برشمرد.

وی با اشاره به اینکه چاپ‌های گوناگون قرآن کریم، مفاتیح‌الجنان و نهج‌البلاغه در غرفه انتشارات اسوه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود، تصریح کرد: قرآن با ترجمه استاد انصاریان و آیت‌الله مکارم شیرازی از مهمترین قرآن‌های عرضه‌شده توسط انتشارات اسوه هستند.

بابامحمدی خاطرنشان کرد: شرکت چاپ و انتشارات اسوه در راهرو ۶، غرفه ۳۷ از ۱۲ اردیبهشت‌ماه پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه کتاب (در مصلای) است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز